האזינו

ראש מועצת סביון רומז: מתנגדים לתאגיד בגלל בני ברק

ראש מועצת סביון מוטי לנדאו, אמר לאיציק מצרפי בתכנית 'השיטה' ב'גלי ישראל' - "אנחנו לא מתנגדים לחיבור התאגיד עם כפר שמריהו אנחנו מתנגדים בגלל בני ברק" (חדשות בארץ)

מוטי לנדאו (צילום מסך: מתוך דף הפייסבוק של לנדאו)

ראש מועצת סביון מוטי לנדאו, התראיין הערב (ראשון) בתכניתו של איציק מצרפי 'השיטה', התכנית הכלכלית של רדיו 'גלי ישראל', שם הסביר כי הוא מתנגד לחיבור תאגיד המים של סביון עם כפר שמריהו בגלל שכך הוא יחובר גם עם בני ברק.

"קודם כל, לא מדובר שנשתלב עם כפר שמריהו בתאגיד המים אלא מדובר בתאגידים אזוריים גדולים מאוד שזה בעצם בעצם שאנחנו צריכים להתחבר ליישובים רבים כולל בני ברק, ובעצם משק המים שלנו מאוזנת לפי כל קטגוריה. אמרתי שלאלה שקידמו את הנושא שישוו את התוצאות שלנו לתאגידים האחרים, ולכן אין שום סיבה שיאחדו אותנו עם תאגיד פחות חסכוני", אמר לנדאו.

המגיש שניסה ללחוץ על ראש מועצת סביון בשל הזכרתה של בני ברק שאל אותו האם בני ברק היא הסיבה המרכזית. "אנחנו צריכים להתחבר לתאגיד על שכולל את בני ברק, אבל אם ישוו אותנו לכל התאגידים האחרים, אנחנו יותר טובים", ניסה לנדאו לרכך את דבריו.

המגיש שאל, "ומה אתה מפחד? שיום אחד אתה תצטרך לשלם יותר מים בגלל מישהו אחר?" וכאן השיב לנדאו, "אני לא מפחד אבל אני חושב שהשירות שאנחנו נותנים היום לתושבים הוא שירות מעולה ואני מכיר את תאגידי המים בסביבה ואף אחד מהם לא מתחרה בשירות שלנו".

האזינו לראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר