"אימה גדולה נפלה על הערבים"

הבבא ברוך: 'תכנית המאה לא תצא לפועל, כי המשיח יבוא'

במהלך שיחה נדירה ובלעדית שהעניק כ"ק האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא, ה'בבא ברוך', לכיכר השבת, התייחס הרב לתוכנית של טראמפ שתוצג היום, והתבטא כי היא לא תמומש בגלל... המשיח. צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: חיים גולדברג. וידאו: יוחנן בלייך)

בשיחה נדירה ובלעדית שהעניק היום (שני) האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא, 'הבבא ברוך', ל'כיכר השבת', הוא התייחס ל'תוכנית המאה' הדרמטית של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שתוצג הערב בפני נתניהו וגנץ, והתבטא כי היא לא תצא לפועל שכן "המשיח יגיע לפניה".

הראיון המלא, שעסק בגדולתו של אביו, מרן סידנא בבא סאלי זיע"א, יפורסם לקראת 'יום ההילולא', שיחול בהמשך השבוע.

"תראו כמה דברים שהם נפלאים", פירט האדמו"ר: "רק העניין הזה של אמריקה, נשיא ארצות הברית טראמפ; מי חלם שיהיה כזה? זה הכל סימנים של משיח צדקנו. לכן צריכים לשמוח. אנחנו נשמח".

האדמו"ר הוסיף: "תראו איך הערבים, אימה גדולה נופלת עליהם, כששמעו שלטראמפ יש תוכנית לשלום שלו. אבל לא יהיה כלום - למה? כי משיח יבוא, והוא יבטל הכל. לא תהיה תוכנית".

האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא בשיחה ל'כיכר השבת'

הערב כאמור צפויים ראש הממשלה בנימין נתניהו, ויו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ, להיפגש - בנפרד - בוושינגטון עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, כדי לשמוע ממנו על תוכנית השלום בין ישראל לפלסטינים, אותה הוא מתכוון הנשיא לפרסם בזמן הקרוב.

כפי שפורסם, גורמים מדיניים הגדיר את המתווה המדובר כ"תכנית המדינית הטובה ביותר שהוצעה אי פעם לישראל, הכוללת הזזה משמעותית של הגבול ביהודה ושומרון, לטובת ישראל".

פרשן 'חדשות 12' עמית סגל חשף, כי בעקבות 'עסקת המאה' תוכל ישראל להחיל את 'החוק האזרחי' בכל היישובים הישראלים ביהודה ושומרון.

כמו כן, התכנית הדרמטית תכלול החלטה להשאיר בידי הפלסטינים את כל המקומות שבהם ישנה התיישבות פלסטינית צפופה, כאשר התנאים אותם יציב טראמפ לפלסטינים, כדי שכך יוחלט, הם בלתי אפשריים מבחינתם: הכרה בישראל כמדינה יהודית, פירוז עזה, פירוק חמאס מנשקו והכרה בירושלים כבירת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר