מחווה לנתניהו

פוטין העניק חנינה; אמה של נעמה יששכר: "רק רוצה לחבק אותה"

נשיא רוסיה החליט לחון באופן רשמי את הצעירה הישראלית שנכלאה לאחר שנתפסה עם סמים בשדה התעופה • יפה יששכר סיפרה על תחושותיה והודתה לנתניהו ולפוטין (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

התרגשות שיא בישראל: באופן רשמי, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, העניק את החנינה המיוחלת לאסירה הישראלית, נעמה יששכר. אמא של נעמה הגיבה: "רק רוצה לחבק את הבת שלי".

יפה יששכר, הגיבה לחתימתו של הנשיא הרוסי פוטין על בקשת החנינה של בתה. "זה רגע שחיכיתי לו כמעט שנה, עברתי מסע ארוך שאני לא מאחלת לאף אחד לעבור, כרגע כל מה שאני רוצה זה לחבק את הבת שלי נעמה".

"אני מודה מקרב לב לראש הממשלה בנימין נתניהו על הנחישות מדינית והמאמצים הכבירים מול הממשל הרוסי. אני מבקשת להודות לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין על שגילה חמלה ונענה לבקשת בתי נעמה לחזור לארץ", הוסיפה יששכר.

מוקדם יותר היום דווח כי על פי גורמים ישראלים בכירים, כל הספקולציות שהועלו על המחיר שישראל שילמה עבור נעמה אינם נכונים, וכי ההחלטה על השחרור היה מחווה של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

כפי המסתמן, נעמה יששכר תשוחרר בזמן הקרוב מהכלא הרוסי. מקורות בכירים טוענים היום (רביעי), כי פוטין החליט לעשות מחווה לראש הממשלה נתניהו וכי לא הייתה כל עסקה עם הרוסים.

"השחרור נעשה כמחווה של הנשיא פוטין לנתניהו, והמחוות שישראל נקטה כלפי רוסיה נועדו להדק את הקשרים נוכח נושאים נוספים בין שתי המדינות" טענו.

"המדינה פעלה בעניינה לא רק בגלל הערבות ההדדית שנכונה גם למקרים נוספים, אלא מתוך רצון לפתור פרשה שיכלה לפגוע ביחסים הרגישים בין ישראל לרוסיה וכן לאור ההערכה שעמדת המדינה בעניין אחר- פעלה לרעת נעמה".

כך או כך, ראש הממשלה נתניהו ינחת מחר (חמישי), במוסקבה לפגישה עם הנשיא פוטין שם יעדכנו על 'עסקת ה-100' ולפי הדיווחים, פוטין ייתן לנתניהו את יששכר.
פוטין, נתניהו ויששכר, בשבוע שעבר, צילום: לע"מ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר