נגיף הקורונה

חוששים: ישראל סירבה להכניס נוסעים מסין

בזמן שבסין מדווחים על 49 חולים נוספים שמתו כתוצאה מנגיף הקורונה, בישראל סירבו היום להכניס עשרות נוסעים שהגיעו מסין והם גורשו לרוסיה, מחשש להידבקות (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בזמן שבסין מדווחים על 49 חולים נוספים שמתו כתוצאה מנגיף הקורונה, בישראל סירבו היום (שבת) להכניס עשרות נוסעים שהגיעו מסין והם גורשו לרוסיה, מחשש להידבקות.

כאמור, בסין דיווחו היום כי 49 חולים נוספים נהרגו כתוצאה מהנגיף הקטלני, עד כה 259 בני אדם נהרגו כתוצאה מהקורונה ו-11,791 אובחנו כחולים במחלה. הרשויות בסין הטילו עוצר על הערים בהן יש חשש גדול להידבקות, לפי הרשויות, כ-60 מיליון סינים נמצאים תחת עוצר ומגבלות.

משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאו, הודיע בערב שבת כי: "במהלך היממה האחרונה עצרנו את הטיסות מסין לישראל, שר הבריאות היה הראשון שעשה זאת ואחריו הצטרפו מדינות נוספות. סגרנו את המעברים היבשתיים ואנחנו פועלים להבטיח כי מי שהיה בסין ב-14 יום האחרונים לא ייכנס לישראל או יהיה בבידוד".

נגיף הקורונה; שליח חב"ד בסין בראיון ישיר

בתוך כך, ישראל סירבה להכניס היום עשרות סינים שנחתו בנתב"ג. על פי הדיווח ב-ynet, עשרות אזרחים סינים שהגיעו בטיסת חברת התעופה הרוסית "אירופלוט" ממוסקבה סורבו כניסה ונשלחו בצהריים על-ידי פקידי רשות האוכלוסין וההגירה בנמל התעופה בן גוריון לבירה הרוסית.

שר הפנים אריה דרעי הודיע ביום שישי כי בעקבות המלצת משרד הבריאות ושר הבריאות יעקב ליצמן, הוא הנחה למנוע כניסה לישראל של אנשים ששהו בסין בשבועיים האחרונים ושאינם אזרחי או תושבי ישראל.

כניסתם תימנע דרך מעברי הגבול היבשתיים והימיים. הכניסה תימנע למעט אלה שיש בידם כרטיס טיסה תקף לטיסה שאמורה לעזוב את ישראל עד 6 שעות ממועד הכניסה לישראל-וזאת עד להחלטה אחרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר