י' שבט

אחרי שעוכבו: הישראלים גורשו משדה התעופה במוסקבה

הזמר אלי חפץ והנגן יוסי זולדן שהוזמנו לנגן בכינוס המרכזי לרגל י' שבט במוסקבה, עוכבו בשדה התעופה. הנגן, יחד עם ארבעה ישראלים נוספים, גורשו חזרה לישראל. צפו (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: יוסי זולדן)

חמישה ישראלים עוכבו היום (רביעי) במשך שעות ארוכות בשדה התעופה במוסקבה. כעבור שעות ארוכות, גורשו משם חזרה לישראל.

ל'כיכר השבת' נודע כי בין המגורשים, גם הנגן יוסי זולדן, שהגיע לנגן לצידו של הזמר אלי חפץ בהתוועדות המרכזית במוסקבה לציון י' שבט, הסתלקות הרבי הריי"צ מליובאוויטש, ותחילת כהונתו של האדמו"ר מחב"ד.

בשיחה עם 'כיכר השבת' משדה התעופה במוסקבה אומר זולדן כי הם נחתו כבר בשעה 12:00 בצהריים במוסקבה, ומיד כשהגיע לביקורת דרכונים קיבל הוראה להמתין בצד, יחד עם ארבעה ישראלים נוספים.

לאחר המתנה, לקחו אותם לתשאול ובדיקות מתישות והעבירו אותם לתוך חדר סגור ונעול, ללא אוכל ושתייה וללא שאפשרו להם לצאת לשירותים.

זולדן מוסיף, כי למרות מאמצי הקונסוליה הישראלית לשחרר אותם, הוחלט בסופו של דבר לגרש אותם ולהחזיר אותם לישראל כבר בטיסה הקרובה.

"כמובן שמיד דאגתי לקלידן מקומי שינגן במקומי בהתוועדות המרכזית שתיערך הערב לציון י' שבט במוסקבה, בהשתתפות רבה הראשי של רוסיה, הרב בערל לאזאר".

לסיום הוא אומר, "כיהודי מאמין ובפרט כחסיד חב"ד אני מאמין באמונה שלימה שהכל מהקב"ה. לא רק שזה לא יפריע לנו בהמשך העבודה שלנו, אלא נמשיך ונשמח יהודים בארץ ובעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר