רכב שטח רפואי חדש ישמש את תושבי גוש שילה

מועצת בנימין ואיחוד הצלה חנכו את רכב השטח שיסייע בפינוי והגשת סיוע בתנאי שטח וישמש את יישובי הסביבה (בארץ)

(צילום: מנחם לף, איחוד הצלה בנימין)

בצהריים (ב') התקיים ביישוב עדי עד טקס בו נחנך רכב שטח חדיש לחילוץ והצלה, שישמש את תושבי אזור שילה-עלי ושאר יישובי הסביבה. כלי הרכב שנתרם על ידי איחוד הצלה יתן מענה לארועים מורכבים ובטחוניים באזור בנימין.

באירוע השתתפו ראש מועצת בנימין ישראל גנץ ונשיא איחוד הצלה אלי ביר שקיימו פגישת עבודה ותאום. הם התנסו בנסיעת שטח בכלי החדש בין גבעות שילה. השניים שיבחו את תרומתם של מאות מתנדבי איחוד הצלחה במרחב בנימין להצלת חיים בכל תנאי.

בארוע השתתפו אנשי הביטחון הרפואי במועצה ומתנדבי איחוד הצלה שייצגו את מאות מתנדבי הארגון שזוכים לשדרוג משמעותי ביכולות להעניק עזרה רפואה ראשונית ולפנות פצועים ממקומות עם תנאי עבירות קשים.

נשיא איחוד הצלה אלי ביר: "אני מתרגש להיות כאן, לא הייתי מעולם ויש כאן עשייה מדהימה של אנשים מדהימים. מכאן, שילה עיר המשכן, הכל התחיל וזאת גאווה גדולה מבחינת איחוד הצלה שיש לנו את הסניף המדהים של בנימין ". ביר בירך את ראש המועצה ישראל גנץ על היותו מתנדב ותיק באיחוד הצלה.

ראש המועצה ישראל גנץ: "אני נושא תפילה שהציוד היקר שקיבלנו היום ישמש אותנו לעשייה טובה ומשמעותית למען הצלת חיים". גנץ הודה לאיחוד הצלה על התרומה המשמעותית לטובת תושבי האזור וביקש להודות אישית לאלי ביר "זו זכות שיש אנשים כמותו שמוסרים את כל כולם לטובת חיי יהודים בארץ ובעולם ולטובת ארץ ישראל".

במעמד הארוע ביקש גנץ להודות למתנדבי הרפואה וההצלה הרבים, למערך הביטחון הרפואי במועצה ולכל מי שנותן יד ותורם מעצמו לקהילה ובייחוד להצלת חיי אדם.

נציג איחוד הצלה בגוש שילה, מנחם בקוש אמר: "חלמנו על רכב שטח לאזור. כבר אתמול השתמשנו בו לראשונה וראינו את היעילות לטובת התושבים וגורמי הביטחון. הרכב יסייע לנו להגיע לפצועים במקומות שלרכבים רגילים קשה להגיע. מודים לכל האנשים שדאגו לרפואת תושבי בנימין."

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר