מדליקים את השטח

הג'יהאד האסלאמי: "האויב קיבל מסר בשפה שהוא מבין"

בארגוני הטרור מביעים סיפוק רב מחזרתו של גל הטרור לישראל, ביממה האחרונה, ועושים ככל יכולתם כדי להאיץ בצעירים הערבים להמשיך ולפגע; גם הרשתות החברתיות בוערות (בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אבו חמזה, דובר הג'יהאד (צילום: מתוך פייסבוק)

דובר גדודי אל-קודס של הג'יהאד האיסלאמי, אבו חמזה, פרסם הערב (חמישי) הודעה בשם ארגונו, בה הוא קורא לצעירים הערבים בשטחי ארץ ישראל להמשיך ולבצע פיגועים.

גל הטרור ביממה האחרונה, שכלל שלושה פיגועים, נקשר על ידי ארגוני הטרור לתכנית המדינית של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. "המבצעים ההרואיים בגדה המערבית ובירושלים, הם אישור לכך שהעם שלנו דוחה את עסקת המאה ואת הסנקציות. האויב יודע היטב את השלכות הזעם הפלסטיני", אמר דובר הגיהאד.

"המשיכו לתקוף מחסומים והתנחלויות", הסית אבו חמזה. "אנחנו מברכים את הג'יהאדיסטים וההתנגדות, ומשבחים את השאהידים, שהעבירו מסר לאויב בשפה שהוא מבין. המסר שלנו הוא להכות באגרוף ברזל. כל הפלגים הפלסטיניים צריכים להילחם בישראל. אנחנו איתכם".

מוקדם יותר אמר עבד אל-לטיף אל-קאנוע, דובר מטעם חמאס, כי הפיגועים הם "המשך למהפכה של עמנו נגד פשעי הכיבוש והניסיונות לחסל את עניינו הצודק. אני מברך את תושבי הגדה המערבית המתקוממים".

תיעוד דרמטי מרגעי הפיגוע בעיר העתיקה בי-ם (צילום: מתוך פייסבוק)

"עכשיו כל האופציות פתוחות בפני העם הפלסטיני, בבואו להגן על זכויותיו ולהיאבק בעסקת המאה. הגיעה העת להתחיל בשלב חדש בעימות ולפתוח במהפכה ובמאבק כולל נגד הכיבוש", סיים אל-קאנוע.

במקביל, יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן מצהיר: "לעולם לא נסכים למדינה בלי ירושלים. זה מה שהדורות הקודמים השאירו לנו; לא נבגוד באמון ולא נוותר ולו על חלק מהזכויות שלנו".

"זה לא הקרב האחרון", התייחס הראיס לגל הטרור, "אבל ננצח בו, כמו בכל הקרבות שלחמנו בהם ב-103 השנים מהצהרת בלפור ועד היום".

יו"ר הרשות הביע את ביטחונו: "בעזרת הא-ל נצליח ונגיע למדינה עצמאית פלסטינית שבירתה אל קודס א-שריף, ולא אבו דיס או עזריה כמו שהם רוצים, בעסקה של טראמפ".

יצוין, כי קריאות המנהיגים הפלסטינים, כמו גם התיעודים מזירות הפיגועים המדממות, 'מדליקים את הערבים ברשתות החברתיות, וצעירים רבים מהם קוראים להגיע מחר למסגדים שבהר הבית ולהתעמת שם עם שוטרים.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', כוחות הביטחון נערכים בין היתר ליידוי אבנים מחר מהר הבית לרחבת הכותל המערבי, ובמקרה שכזה מתכוננים לפרוץ להר ולהשתלט על הפורעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר