בסימן 14 שנה להסתלקות

מאות מבוגרי 'ראשית חכמה' התכנסו • צפו

בגן אירועים מפואר במעלה החמישה, התכנסו בוגרי ותלמידי הישיבה הוותיקה 'ראשית חכמה', מיסודו של הגאון העצום רבי שבתי אטון זצ"ל, חבר מועצת חכמי התורה • בערב המיוחד הוקרן סרטון נדיר • צפו (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: אלי קובין)

יותר מ-500 בוגרים של הישיבה הוותיקה 'ראשית חכמה', התכנסו במוצאי השבת האחרונה (פרשת בא), באולמי 'סקויה', במעלה החמישה, במעמד רבנים חשובים וראשי ישיבות, וראש הישיבה הגאון רבי בן ציון אטון. שיאו של הערב היה בעת הקרנת סרטון נדיר של ראש הישיבה, הגאון העצו0 רבי שבתי אטון זצ"ל.

ההתרגשות שהייתה במעמד לא ניתנת לתיאור. זקנים וצעירים, תלמידי חכמים מופלגים לצד העוסקים במלאכתם, זה לצד זה, כולם נקבצו באו לך, מכל רחבי הארץ. מהם רבנים מפורסמים וידועי שם. עצם ההתכנסות יחד תחת קורת גג אחת, היוותה השראה חסרת תקדים לכלל הבוגרים.

האירוע התקיים בגן האירועים "סקויה" במעלה החמשה, באירוע הוצגה תערוכה נדירה של הישיבה מאז הווסדה בשנת תשכ"ו, ע"י ראש הישיבה רבי שבתי אטון זצ"ל, ברחוב רש"י, ועם המעבר ברבות השנים לבנין הישיבה הגדול בסנהדריה. במקום הוצג חדר זכרון מיוחד לרב זצ"ל בלווי תמונות נדירות והפקה מיוחדת ומרגשת.

שיאו של הערב, היה כאמור, עם הצגת סרטון נדיר ומרגש, בו מתועד הרב אטון, ביציקת בית המדרש הגדול מתפלל להצלחתם של התלמידים, כמו גם ביקורו הנדיר וההיסטורי של מרן הגרא"מ שך זצ"ל בישיבה בשנת תשמ"ו, כשהוא מלווה בתלמידו הגאון רבי רפאל דב ברלין - ראש הקיבוץ בישיבה, ועוד קטעים נרגשים מאירועים בישיבה, דברים אלו היוו ריגוש נדיר ואוירה ייחודית שפתחה את הלבבות לכל המשתתפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר