"תהיו עירניים"

בגלל הסירחון: התגלתה גופת קשיש עם ריקבון

קשיש ערירי מעל לגיל 90, נמצא הערב בדירתו שבכפר סבא, לאחר שנפטר, ככל הנראה לפני יותר משבוע. המקרה המחריד, צריך לעורר אותכם להיות עירניים לקשישים בסביבתכם (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות זק"א)

לאחר הסירחון שעלה מדירתו של קשיש ערירי בן 90 מכפר סבא, בחור שנכנס לדירתו, גילה את הגופה של הקשיש במצב ריקבון, ככל הנראה הוא נפטר לפני למעלה משבוע.

הבחור שמצא הערב (ראשון), את גופת הקשיש, ברחוב וויצמן בכפר סבא, הזמין את כוחות החירום שהגיעו למקום וקבעו באופן רשמי את המוות.

ישראל גודלבסקי מפקד זק"א שרון שהיה בזירה מספר: "מדובר בסיפור חריג וקשה, בהגיענו למקום ראינו ליד הדלת עשרות מכתבי דואר זרוקים בערימה, בעל הדירה השאיר על הדלת בקשות לתשלומים שהדייר היה חייב זמן רב".

"לפי ההערה שלנו, המנוח נפטר לפני למעלה משבוע ונמצא במקרה ע"י בחור צעיר שהגיע לבדוק בשלומו כשהוא במצב קשה מאוד - איבוד צלם אנוש, הריח היה נוראי והמראות היו קשים מאוד".

פרמדיק מד"א, שהגיע כאמור לזירה, אישר את מותו במקום. צוות מורחב של מתנדבי זק"א מרחב שרון טיפלו בכבוד המת בגופת המנוח ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה.

יהודה משי זהב יו״ר זק״א אומר: "מחריד שאדם מבוגר ערירי ללא משפחה שכב במשך הרבה זמן לבדו לאחר מותו ולא היה מי שידאג לו עד שמצאו את גופתו במצב קשה. בעלי דירות, שימו לב לשלומם של הדיירים הבודדים והערירים מעבר לתשלום על הדירה, פשוט לבדוק בשלומם ולא לחכות לריח הנוראי ולזוועות הקשות. בפרט בימים האלו בקור ובמזג האוויר הסוער כולנו חייבים לדאוג לשכנים הערירים כדי להציל את חייהם."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר