ב'פוסט' התודות

נעמה יששכר "שכחה" את נתניהו - וננזפה

לאחר שהתאקלמה בביתה כיאות, החליטה נעמה יששכר לכתוב פוסט תודה, לכל מי שסייע ועזר בשחרור שלה. למרבה ההפתעה, היא שכחה רק את מי שבפועל שחררה (אקטואליה)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: Meir Vaknin/Flash90)

נעמה יששכר, הישראלית שהייתה עצורה בכלא הרוסי על החזקת סמים - והגיעה לפני שבועיים יחד עם ראש הממשלה לישראל, כתבה היום (ראשון), פוסט עם תודות לכל מי שעזר, ואת מי היא "שכחה"? את מי ששיחרר אותה כמובן, ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמא של יששכר קיבלה שיחת נזיפה מלשכת ראש הממשלה והפוסט תוקן.

בלשכת נתניהו, ככל הנראה לא אהבו, את "הכרת התודה" של נעמה יששכר ואת חוסר הכרת הטוב לנתניהו, ואחד מהצוות, הרים טלפון ונזף באמא של נעמה.

האמא, שככל הנראה נבוכה, הסבירה לבכיר בלשכת ראש הממשלה, כי למשפחה ולנעמה לא הייתה כל כוונה לפגוע בראש הממשלה, והפוסט רצה להוקיר תודה לפעילים לשחרורה.

בדרך לישראל, במטוס ראש הממשלה (צילום: מתוך @ariel_elharar_ בטוויטר)

מלשכת נתניהו נמסר, הבכיר, לא נזף באף אחד ומכיוון שהוא עומד בקשר צמוד עם יפה יששכר זה מספר חודשים, הוא התקשר לברר מה קרה. לשכת ראש הממשלה מלווה ותמשיך ללוות את יפה גם בהמשך."

לאחר השיחה, עם הבכיר בלשכת ראש הממשלה, היה מי שערך ותיקן את הפוסט וכתב: "חשוב לנעמה ולמשפחה להבהיר, נעמה והמשפחה הודו אישית לראש הממשלה, הודו גם בתקשורת וגם כאן ברשתות החברתיות. לא הערכנו שאנשים יפרשו את אמירת התודה הפשוטה לחברים ולפעילים כחוסר הוקרת תודה".

"פוסט התודה הזה עלה כתודה פשוטה לחברים ולפעילים, וזאת כסיכום קטן, לאחר החשיפה הכבירה שהסיפור של נעמה קיבל, וזאת הודות לראש הממשלה בנימין נתניהו ולנשיא רוסיה ולדימיר פוטין. נעמה והמשפחה, מעריכים מאוד את מאמצי ראש הממשלה, ויודו לו לתמיד על הפעולות שעשה שהובילו לשחרורה של נעמה".

הפוסט שכתבה יששכר
הפוסט שכתבה יששכר
הפוסט שכתבה יששכר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר