חסיד גור, רופא

כשיהודה סבינר סיפר לאשתו: "אני רוצה להיות רופא"

יהודה סבינר, שגדל בחסידות גור וכעת מסיים לימודי רפואה, התארח באולפן 'כיכר השבת', וסיפר על הרגע הראשון שסיפר לאישתו על הרצון ללמוד רפואה: "לא היה דיבור אלא בכי" (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

יהודה סבינר, שגדל בחסידות גור וכעת מסיים לימודי רפואה, התארח באולפן 'כיכר השבת', וסיפר על הרגע הראשון שסיפר לאישתו על הרצון ללמוד רפואה: "לא היה דיבור אלא בכי". הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

סבינר מדגיש: ""מן ההגינות לציין שאני דאגתי לפני הפגישה עם הגברת שלי להודיע בצורה כמעט חד משמעית שאני לא מתחייב ללמוד כל החיים בכולל, ושלא בטוח שיש לי את היכולות האלה, ומי שמבין את העולם שממנו אני מגיע, יודע כמה דבר כזה מדליק נורה אדומה".

על הרגע הראשון שסיפר לרעייתו על הרצון ללמוד רפואה, מספר יהודה סבינר: "באחד מימי הערב חזרתי מתוסכל ואמרתי לה שאני לא מצליח במה שאני עושה, ושהחלום המקורי שלי היה להיות רופא, ובתגובה לא היה דיבור, אלא היה בכי, והשלב הבא היה אחרי 24 או 48 שעות, שלב שבו הייתה התעשתות והבנה של המציאות, וכמובן גיבוי מלא של כל התהליך.

"כמובן בכפוף לשמירה על ערכים ששנינו האמנו ועדיין מאמינים בהם, ואם בעתיד אזכה להציל חיים שידעו כולם ששלי ושלכם - שלה היא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר