איפה הכי כדאי ללכת? • כנסו

פורים בירושלים: כל ה'טישים' ומשתה היין בחצרות הקודש

ברוב העולם היהודי מסיימים בשעות אלו את חגיגות הפורים, אך בירושלים, החגיגות רק מתחילות. 'כיכר השבת', עם הרשימה המלאה של מועדי קריאת המגילה, הטישים והאירועים בירושלים (חרדי)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: Gili Yaari /Flash90)

גור

האדמו"ר מגור יערוך את מעמד קריאת המגילה הערב בשעה 18:30, לאחר תפילת מעריב, ומחר לאחר תפילת שחרית יתקיים קבלת קהל באופן מצומצם מאד למשלוח מנות.

באיאן

האדמו"ר יערוך את מעמד קריאת המגילה הערב בשעה 18:30 בהיכל בית המדרש המרכזי ברחוב מלכי ישראל בירושלים, ומחר לאחר תפילת שחרית וקריאת המגילה יערוך הרבי 'טיש' ומשלוח מנות, ולאחר תפילת מנחה יערוך הרבי את 'טיש משתה היין' בשעה 18:00.

בעלזא

אלפי חסידי בעלזא ישתתפו במעמד קריאת המגילה הערב לאחר זמן ר"ת בהיכל בית המדרש הגדול של החסידות בקרית בעלזא בירושלים.

לקראת הערב של מחר, יערוך הרבי את שולחנו בליווי ה'פורים רב' המסורתי של החסידות.

זוועהיל

הערב יערוך האדמו"ר את מעמד קריאת המגילה בשעה 18:10, וביום הפורים לאחר תפילת שחרית יקבל את חסידיו למשלוח מנות בבית מדרשו ברחוב שמואל הנביא עד השעה 11:00. בערב יערוך הרבי את 'טיש משתה היין'.

טיש פורים בלעלוב. (צילום: יעקב לדרמן)

דושינסקיא

האדמו"ר יערוך את מעמד קריאת המגילה הערב בשעה 18:30, ולאחר מכן בשעה 22:00 יערוך הרבי את שולחנו.

מחר בערב בשעה 19:00 יערוך הרבי את 'טיש משתה היין' בהשתתפות החסידים בבית המדרש ברחוב שמואל הנביא בירושלים.

לוצק

מעמד קריאת המגילה יתקיים הערב בשעה 18:15, ולאחר מכן יערוך הרבי את שולחנו, ומחר לאחר תפילת שחרית יקבל הרבי את חסידיו למשלוח מנות, ולאחר מכן יערוך את 'משתה היין' בבית המדרש לוצק ברחוב שמואל הנביא בירושלים.

הגר"ש אלתר:

הערב יערוך הגר"ש את מעמד קריאת המגילה לאחר תפילת מעריב בשעה 19:00 בבית מדרשו ברחוב מנחת יצחק בירושלים. מחר תפילת שחרית בשעה 07:00, ולאחר מכן יקבל ראש הישיבה את חסידיו למשלוח מנות ולברכה.

בשעה 10:00 בבוקר יערוך ראש הישיבה סעודת פורים ברוב עם בהשתתפות החסידים.

נדבורנה באניא

תפילת מעריב הערב בשעה 18:40, ולאחר מכן מעמד קריאת המגילה, ומחר בבוקר לאחר התפילה יתקיים סדר אמירת תפילת השל"ה כנהוג בנדבורנה, ולאחר מכן יקבל הרבי את חסידיו למשלוח מנות עד השעה 13:00, ובשעה 18:00 יערוך הרבי את 'טיש משתה היין' בבית המדרש נדבורנה באניא ברחוב דוד בירושלים.

רחמסטריווקא

האדמו"ר מרחמסטריווקא יערוך הערב לאחר זמן ר"ת את מעמד קריאת המגילה, ולאחר מכן יערוך 'טיש' עד השעות המאוחרות של הלילה, וביום הפורים לאחר תפילת מנחה יתקיים 'טיש משתה היין' המרכזי בבית המדרש של החסידות ברחוב גבעת משה בירושלים.

קרלין

בבית המדרש של החסידות ברחוב אבינועם ילין בירושלים יתקיימו ריקודים בראשות הרבי ביום הפורים עד לאחר תפילת מנחה.

ערלוי

מעמד קריאת המגילה יתקיים הערב בשעה 19:00, ולאחר מכן יקבל הרבי את חסידיו לברכה, וביום הפורים יערוך הרבי את 'משתה היין' בבית המדרש ערלוי בשכונת קטמון בירושלים.

קאפיטשניץ

האדמו"ר יערוך את מעמד קריאת המגילה בשעה 19:00 בבית המדרש 'אביר יעקב' ברחוב עזרת תורה בירושלים, וביום הפורים יקבל את חסידיו למשלוח מנות ולברכה, ולאחר תפילת מנחה יערוך הרבי את 'טיש משתה היין'.

קרעטשניף - י"ם

מעמד קריאת המגילה יתקיים הערב בשעה 19:00 בבית המדרש של החסידות ברחוב אבינועם ילין בירושלים, וביום הפורים בשעה 16:00 יתקיים 'טיש משתה היין'.

תולדות אהרן

האדמו"ר יערוך הערב את מעמד קריאת המגילה בשעה 19:00, וביום הפורים לאחר תפילת שחרית יערוך הרבי את ה'לוויתן טיש', ובשעות הערב יתקיים 'טיש משתה היין' בשילוב ה'פורים שפיל' הקבוע והמסורתי.

תולדות אברהם יצחק

מעמד קריאת המגילה יתקיים הערב בשעה 18:30 בבית המדרש של החסידות בשכונת מאה שערים, ובשעה 22:30 יכנס האדמו"ר לעריכת שולחנו. ביום הפורים יקבל הרבי את חסידיו למשלוח מנות, ובשעות הערב יתקיים 'טיש משתה היין'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר