צומת ניצנים

טרקטורון ושני רכבים התנגשו; בן 53 נהרג

גבר בן 53 נהרג הלילה (ראשון) בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בין הטרקטורון עליו רכב לבין שני רכבים, בכביש 4, סמוך לצומת ניצנים. שני הנהגים נפצעו באורח קל (אקטואלי)

אחד הרכבים בתאונה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

גבר בן 53 נהרג הלילה (ראשון) בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בין הטרקטורון עליו רכב לבין שני רכבים, בכביש 4, סמוך לצומת ניצנים.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת התאונה קבעו במקום את מותו של רוכב הטרקטורון ופינו במצב קל את שני הנהגים של שני הרכבים לבית החולים 'ברזילי' באשקלון.

דניאל בוקובוזה נהג האמבולנס של איחוד הצלה דיווח מהזירה: "מדובר בתאונה עם מעורבות טרקטורון ורכב פרטי. למרבה הצער נקבע מותו של רוכב הטרקטורון עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לנהג הרכב שנפצע באורח קל".

(צילום: דוברות איחוד הצלה)

פאראמדיק מד"א ברוך אביטן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בצד הכביש גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה במרחק של 50 מטר מהטקטורון עליו הוא רכב, ביצענו בדיקות רפואית, הוא סבל מחבלה רב מערכתית והיה ללא סימני חיים, בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. על הכביש היו שני כלי רכב שפגעו בטרקטורון, שני הנהגים שנפגעו קל קיבלו טיפול ראשוני ופונו לבית חולים".

מהמשטרה נמסר כי "כביש 4 צומת ניצנים לדרום נחסם לתנועה בעקבות תאונה מטופלת. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה. יש להפנות נהגים לדרכים חלופיות".

מספר שעות קודם לכן, סמוך לשעה 23:00, בכביש 4 סמוך למחלף עד הלום, נער בן 17 נפצע בתאונה קשה שבה היו מעורבים רכב שטח וכלי רכב נוסף.

הנער פונה במצב קשה לבית החולים 'אסותא' באשדוד כשהוא מורדם ומונשם וסובל מחבלה בראשו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר