גאווה לישראל

"900 מיליון": אינטל רכשה חברה ישראלית

שוב אקזיט גדול לחברה ישראלית, חברת אינטל העולמית, שקנתה את 'מובילאיי', לפני שלוש שנים, רכשה היום את את חברת 'מוביט', המספקת פתרונות ניידות, ב- 900 מיליון (ארץ)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

חברת אינטל העולמית, הודיעה הערב (שני), על רכישת חברת 'מוביט' (Moovit) - שהיום משמשת כאפליקציה לנסיעות שיתופיות ובתחבורה ציבורית, בסכום של 900 מיליון דולר.

לאפליקציית מוביט שנוסדה בשנת 2011, יש כיום קרוב ל-800 מיליון משתמשים והיא פועלת ב-45 שפות ב-102 מדינות, באמצעות האפליקציה תוכלו לנווט ליעד שאתם חפצים בחבורה ציבורית, אופניים, אופנועים, הזמנת נסיעה באמצעות אפליקציה (ride hailing) ונסיעות שיתופיות (קארפול).

הרכישה של אינטל את החברה בשיתוף הרכישה של מובילאיי לפני כ-3 שנים, תקרב את החברה להצליח להפוך לספקית שירותי נסיעות אוטונומיים.

למעשה, חברת אינטל כבר קנתה בעבר 7 אחוזים מחברת 'מוביט' - כך שעל הרכישה עצמה שילמה חברת אינטל 840 מיליון דולר.

הישראלי ניר ארז, מייסד ומנכ"ל חברת 'מוביט', התרגש היו מאד ואמר: "אנחנו נרגשים לשלב כוחות עם מובילאיי ולהוביל את המהפכה הבאה בתחום שירותי התחבורה".

מובילאיי' הישראלית כיכבה בתערוכה בלאס ווגאס - שליח 'כיכר השבת תיעד

"ניידות היא זכות אנושית בסיסית וככל שהערים נהיות צפופות יותר, התחבורה העירונית הופכת מאתגרת יותר. שילוב של דפוסי הנסיעה היום-יומיים והצרכים של מיליוני משתמשי מוביט, עם תחבורה אוטונומית חדשנית, בטוחה, ידידותית לסביבה, ובמחיר סביר, יאפשר יצירת ערים שטוב יותר לגור בהן".

בוב סאוון, מנכ"ל אינטל העולמית אמר: "המטרה של אינטל היא ליצור טכנולוגיה שמשפיעה על העולם, שמעשירה את החיים של כל אדם על כדור הארץ, וצוות מובילאיי עובד למען מטרה זו בכל יום".

פרופ' אמנון שעשוע, מייסד ומנכ"ל מובילאיי וסגן נשיא בכיר באינטל העולמית אמר: "מאגר המשתמשים הגלובלי העצום של מוביט, נתוני התחבורה הקנייניים, קהילה בינלאומית של עורכים מקומיים, שותפויות חזקות עם גורמי מפתח באקוסיסטם התחבורתי וצוות מיומן, הם שהופכים את מוביט להשקעה מצוינת"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר