בשיחת רשת

רבה של בריטניה השתתף ב'איפטר' מוסלמי

רבה הראשי של בריטניה, הגר"א מירוויס, הצטרף יחד עם מנהיגי דתות אחרים, לסעודת 'איפטר' בין-דתית וירטואלית, ושיבח: "תמיד התרשמתי עמוקות מהמושג של איפטר" (עולם)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
(צילום: מתוך האירוע)

רבה הראשי של בריטניה, הגאון הרב אפרים מירוויס, הצטרף אמש (רביעי), יחד עם מנהיגי דתות אחרים, לסעודת 'איפטר' בין-דתית וירטואלית, ושיבח: "תמיד התרשמתי עמוקות מהמושג של איפטר".

סעודת האיפטר היא ארוחה אותה נוהגים המוסלמים לאכול בסיומו של צום הרמאדן. האירוע בו השתתף הרב הראשי נערך מידי שנה בלונדון במקומות אייקונים שונים כמו מצודת לונדון. השנה, בעקבות נגיף הקורונה, נערך האירוע במרחב הווירטואלי כשרבה של בריטניה משתתף בו כדי לשמור על השלום עם הקהילה המוסלמית הגדולה בבריטניה.

בהודעה שהוקלטה מראש, אמר הרב מירוויס: "תמיד התרשמתי עמוקות מהמושג 'איפטר', דרכו ידידינו המוסלמים מושיטים יד ומתקשרים עם כל כך הרבה אנשים, תוך שהם מנצלים את ההזדמנות של האיפטר לקדם את סוג הערכים שיכולים לשפר את החברה שלנו".

הרב, בראיון ל'כיכר השבת'. ארכיון

"עם התפשטות נגיף הקורונה, היינו עדים לגידול כה מדאיג של דברי נאצה ופשעי שנאה בכל רחבי העולם. וכעת כשאנחנו בעיצומו של המשבר הזה, אנו רואים רמה מרשימה של אחדות - ביישובים שלנו, ברחוב, בעיירות ובערים שלנו, אחדות לאומית וגלובלית, שכן כולנו מתעמתים יחד עם האויב הנסתר. זה כל כך חשוב שאנחנו לוקחים את תחושת האחדות הזו ומעצימים אותה להתקיים הרבה מעבר לנגיף הקורונה", אמר הרב מירוויס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר