"אעמיד את ניסיוני"

מנכ"ל 'האוצר' שי באב"ד הודיע: אני מתפטר

מנכ"ל משרד האוצר בחמש שנים האחרונות, שי באב"ד, הודיע לשר האוצר המיועד, ישראל כ"ץ, כי הוא החליט לסיים את תפקידו ב'אוצר'; "אעמיד את ניסיוני לטובת המדינה" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

מנכ"ל משרד האוצר ב-5 השנים האחרונות, שי באב"ד, הודיע לשר האוצר המיועד, ישראל כ"ץ, על כוונתו לסיים את תפקידו עם כינונה של הממשלה החדשה ועזיבתו של שר האוצר היוצא משה כחלון.

יחד עם עזיבתו של 'הבוס', משה כחלון, גם מנכ"ל משרד האוצר הודיע על סיום תפקידו במשרד. בשיחה עם השר המיועד, כ"ץ, סיכמו השניים, כי מועד העזיבה הסופי יתואם ביניהם - ככל הנראה עד למציאת מחליף חדש.

בשיחה בין השניים אמר באב"ד לכ"ץ, כי הוא מעמיד את ניסיונו רב השנים, לרשותו ולרשות ממשלת ישראל בכדי שהעברת מקל העזיבה תתבצע על הצד הטוב ביותר בתקופה מאתגרת זו.

מנכ"ל משרד האוצר מאיים על ח"כ גפני - בתקופות אחרות (מצלמות חדר הוועדה)

מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד: "בחמש השנים האחרונות ניתנה לי הזכות הגדולה ביותר של חיי לשרת את אזרחי מדינת ישראל באחד התפקידים המשפיעים והחשובים הקיימים בשירות הציבורי".

"אני מודה לשר האוצר, משה כחלון, על האמון שנתן בי ועל כך שאיפשר לי למלא את שליחותי הציבורית בצורה הטובה ביותר, ולאשתי ולמשפחתי על התמיכה רבת השנים שבלעדיה לא הייתי יכול לבצע את התפקיד. כמו כן מאחל לשר כ"ץ הצלחה רבה במשרד האוצר. הצלחתו הצלחתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר