"שמחת התורה"

תיעוד: ראש הישיבה מסר שיעור ל'קפסולות'

גם בישיבת 'באר יעקב' אימצו את מתווה הקפסולות, וביום ראשון פתחו בישיבה את הזמן • ראש הישיבה מסר שיעור כללי לבחורי הקפסולות בחדר האוכל • כך זה נראה - צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בדומה לשאר הישיבות הגדולות, גם בישיבה הוותיקה 'באר יעקב', ביישוב באר יעקב, מצאו מתווה שהותאם להם באופן אישי, ובכך פתחו בתחילת השבוע (ראשון) את הישיבה. אתמול, מסר ראש הישיבה 'שיעור כללי' ראשון, לתחילת הזמן.

הישיבה פתחה שלוש קפסולות של 26 בחורים, כאשר בסך הכל, התחילו 78 בחורים את הזמן בישיבה - מדובר על הבחורים הצעירים יותר בישיבה, כאשר המבוגרים, ממשיכים ללמוד דרך הטלפון - מהבית.

אתמול, פתח ראש הישיבה, הרב דוד יצחק שפירא (בנו של הגרמ"ש שפירא) את הזמן יחד עם משגיח הישיבה הגה"צ רבי אריה שפירא - ומסר 'שיעור כללי' בחדר האוכל לבחורי הקפסולות, תוך הפרדה מוחלטת ביניהם.

לאחר השיעור, בחורי הישיבה חזרו לפנימיות וחגגו עם מדורות את ל"ג בעומר - בצל נגיף הקורונה.

בחורי הישיבה, חוגגים ל"ג בעומר

בחורי הישיבה שהגיעו לישיבה הוצרכו להביא מההורים המחאה על סך של 5,000 ש"ח, והתחייבות בחתימת ידם - שלא ייצאו משטח הקמפוס שני חודשים - לפחות.

המתווה המדובר, נעשה בצורה דומה למה שתוכנן בישיבת 'עטרת שלמה' בשדי חמד - זאת לאחר שהנהלת הישיבה הגיע לישיבה וערכה סיור משותף יחד עם הגרש"ב סורוצקין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר