מקצוע מכובד ופרנסה בשפע

תשכחו מההגבלות - תתחילו לתכנן רחוק!

החזרה לשגרה כבר בעיצומה וזה הזמן לחשוב קדימה. אם אתם שואפים למקצוע מכובד ולפרנסה בשפע, תואר ראשון הוא הצעד הראשון שלכם. איך עושים את זה בקלות ובלי לוותר על אורח החיים שלכם? תכירו את הקמפוס החרדי של המכללה האקדמית אשקלון (לימודים, מקודם)

כיתת לימוד במכללה האקדמית אשקלון (צילום: יח"צ מפעלות)

יש מי שימי הקורונה הזכירו להם את החשיבות של עוגן כלכלי יציב. יש מי שכבר מזמן שאפו לעשות יותר לפרנסתם. יש מי שזה עתה הקימו בית והבינו שהכנסה נאה אינה מותרות אלא צורך מהותי. לכולם מכנה משותף אחד: הם מחפשים עבודה מכובדת. גם, ובעיקר בציבור אנ"ש, יותר ויותר צעירים מעוניינים לרכוש מקצוע שיתגמל את הנשמה - וגם את הארנק.

אבל בדרך לתעסוקה, מחכה לכם דרישת סף מאתגרת: תואר ראשון. בלי תואר, כמעט אף מעסיק או חברה רצינית לא יקבלו אתכם לעבודה, ובוודאי לא לתפקידים ברמות הסיפוק והשכר שאתם מצפים. מאחר ואתם לא מתכוונים להתפשר לרגע על הערכים שלכם, לכו תחפשו מוסד אקדמי שיהיה גם נחשב וגם מתחשב. תחפשו? כבר מצאנו כזה עבורכם.

לפרטים נוספים היכנסו >>

(יח"צ מפעלות)

האווירה שבדרך למשרה

הקמפוס החרדי של המכללה האקדמית אשקלון מציע לכם תואר ראשון מוערך ונחשב, בסביבה חרדית תורנית למהדרין. את הקמפוס ייסדו רבנים ואנשי חינוך עם ראשי המכללה האקדמית אשקלון שהיא המכללה המובילה באזור הדרום והשפלה. הקמפוס הוקם בהפרדה משאר מבני המכללה ובשני מתחמים, בגן יבנה קמפוס לגברים ובאשקלון לנשים. חומרי הלימוד מבוקרים וכל הסטודנטים חרדים כמוכם. האווירה החברתית והעזרה ההדדית - בהתאם.

הקמפוס מעניק תואר במקצועות המבוקשים בישראל ומאפשר לכם להתמודד על מיטב המשרות המוצעות במשק ואף לשלב אותן באורח חייכם.

  • עבודה סוציאלית (גברים/נשים): המכללה האקדמית אשקלון היא מחלוצות התחום במגזר ועונה על הצורך העצום באנשי מקצוע מוסמכים שמבינים את ה'שפה', הדרישות והרגישויות של מטופלים חרדים. התואר מתאים גם להתפתחות ולקידום העוסקים בחינוך או בטיפול.

  • מדעי המחשב (גברים/נשים): התואר מתמקד בהתמחות אבטחת מידע (סייבר), ונלמד בשיתוף חברת 'רפאל' המובילה בענף זה בארץ ובעולם. ההיי טק הישראלי משווע לאנשי אבטחת מידע ובוגרי המכללה מדווחים על השמה מהירה, עוד בתקופת הלימודים ושכר מכובד בהתאם

(יח"צ מכללת אשקלון)
  • כלכלה וניהול: תואר מבוקש במיוחד, הנחשב כרטיס כניסה לתפקידים בכירים במגוון מקומות תעסוקה, בציבור החרדי והכללי כאחד. כאן תלמדו להיות האיש שכל ארגון צריך: ניהול כללי של חברות וארגונים, ניהול צוותים, טיפול בכספים והשגת יעדים עסקיים.

לשירותכם תוכנית לימודים מרוכזת המאפשרת ללמוד ולשלב המשך לימודים בכולל או עבודה במקביל. מכינה קדם-אקדמית לחסרי תעודת בגרות ומכינה מקוצרת של כ-4 חודשים בלבד לבני 30 פלוס. שכר לימוד אוניברסיטאי ומערך שיעורי עזר שיקלו עליכם. ומעל הכל, יחס נהדר וצוות שמכיר אתכם אישית וקשוב לכל בקשה.

הקמפוס החרדי של המכללה האקדמית אשקלון דואג לעתיד הכלכלי שלכם מקרוב, כדי שתגיעו רחוק. אתם מוזמנים לטלפן 08-6789158 או לכתוב ל tzvim@aac.ac.il ולצאת לדרך להצלחה.

לפרטים נוספים היכנסו >>

או השאירו פרטים בטופס:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר