בינתיים בטוויטר

סמוטריץ' צייץ 'מיצובישי'; יאיר נתניהו הגיב

אחרי ההודעה על הצטרפות רפי פרץ לממשלת נתניהו, בחר חברו למפלגה להגיב עם תמונה - שכללה תזכורת היסטורית מביכה. בנו של ראש הממשלה מיהר להגיב - ולתקוף (פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

תזכורת היישר מהסכמי אוסלו: שר התחבורה היואצ, ח"כ בצלאל סמוטריץ' העומד בראש סיעת האיחוד הלאומי מיהר להגיב להחלטת עמיתו למפלגה, יו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ להצטרף לממשלה על ידי ציוץ תמונה של מיצובישי.

בשנים קודמות, הרכב שניתן לשרים היה מיצובישי. סמוטריץ' ביקש להזכיר את תמיכת חברי הכנסת לשעבר גונן שגב ואלכס גולדפרב, בהסכמי אוסלו, בתמורה למינויים ולרכבי שרד.

באותה תקופה, הדוגמה הבולטת ביותר לבגידה באמון המצביעים ופירוק מפלגות בתמורה לשוחד פוליטי - היה רכב המיצובישי שקיבלו הח"כים שהפכו לשרים.

מי שמיהר כמובן להגיב, היה יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה שצייץ בתגובה: "חחחחח המיצובישי שלכם זה משרד הבריאות כדי לספק לבנט מענה לאגו".

"איך יכלתם להלחם למען עקרונות הימין בבריאות? בחינוך יש הרבה עבודה! הקרנות שהשתלטו על כל חלקה טובה, שוברים שתיקה בבתי הספר (שבנט הבטיח שיפסיק ולא הופסק), ההשכלה הגבוה בישראל ובמיוחד לימודי המשפטים שהם פשוט מכוני שטיפת מוח ומפעלים לייצור אהרון ברקים קטנים וחדשים. בזה לא רציתם לגעת!".

נתניהו הבן המשיך, "שבנט היה שר חינוך אבא שלי התחנן אליו שיוציא מתוכנית הלימודים את מחמוד דרוויש בבגרות לספרות. לא הסכים. הוא לא הכניס את מורשת האצל, אצי במרד גטו ורשה, אלטלנה. נתן קביעות למפרית באזרחות מהשמאל הקיצוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר