"יצרנו משוואה"

חסן נסראללה על בני גנץ: "מנוסה באכזבות"

"ישראל לא התכוונה להרוג את אנשינו בתקיפה האחרונה", כך טוען מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ומשבח את המשוואה שהם, לטענתו, ייצרו מול ישראל. ויש גם עקיצה לגנץ (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
נסראללה בראיון (צילום מסך)

המל"ט הישראלי שתקף בחודש שעבר את הג'יפ בו נסעו פעילי חיזבאללה, בגבול סוריה - לבנון, לא הרג את הפעילים - בכוונה, כך טען טען אמש (שלישי) מזכ"ל חיזבראללה, חסן נסראללה, בראיון לרדיו "קול ביירות".

נסראללה התייחס לשר הביטחון החדש בני גנץ ואמר כי יש לו "ניסיון רב באכזבות בדרום לבנון". במקביל, חשבון טוויטר של תומכי חיזבאללה צייץ תמונות ישנות של גנץ.

הראיון, הוקלט מראש ושודר לציון 20 שנים לנסיכת ישראל מלבנון. "ישראל לא התכוונה להרוג את אנשינו בתקיפה האחרונה בגבול סוריה - לבנון", כך טען נסראללה, "הם (ישראל. ב"נ) לא ירו טיל והחטיאו, אלא הם שיגרו טיל אזהרה ובזמן הזה הפעילים ברחו".

תקיפת פעילי חיזבאללה שיוחסה ישראל (מתוך טוויטר)

מזכ"ל חיזבאללה הוסיף ואמר כי ישראל נמנעת שלא להרוג את פעילי החיזבאללה וכן נמנעת מפעילות התקפית בלבנון, בגלל המשוואה שחיזבאללה יצר, "שאנחנו מגיבים אם האויב יהרוג בנו, לא משנה באיזה מקום". גם בחיסול המנהרות, הוא טען, ישראל העבירה מסר שהיא לא מתכוונת להרוג אלא רק לטפל במנהרות.

"יש לנו את היכולת ליזום, וגם לישראל יש", אמר נסראללה, "זה יוצר איזון ששני הצדדים לוקחים בחשבון. ישראל יודעת שכל תקיפה בלבנון לא תעבור ללא תגובה".

כאשר הוא נשאל האם הפגיעות שזוהו בגדר הגבול בצפון, יומיים אחרי תקיפת הג'יפ, היו תגובה של החיזבאללה - אך הוא סירב להגיב על כך.

תמונת בני גנץ שהפיצו תומכי חיזבאללה (מתוך טוויטר)

באשר לתקיפות בסוריה שמיוחסות לישראל, ביקש נסראללה "להזהיר את הישראלים", ואמר כי "בנוגע לסוריה יש תקרה לסבלנות. אולי היום יש להנהגה הסורית את היכולת להכיל עוד תוקפנות בסוריה, אבל ישראל עשויה למצוא את עצמה עושה טעות, וישראל לא רוצה עכשיו להתחיל מלחמה אזורית".

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר אתמול (שלישי) במהלך ריאיון לציון 20 שנים לנסיגה מלבנון, כי המערכה שבין המלחמות שמנהלת ישראל מול חיזבאללה בלבנון היא "כישלון טוטאלי". לטענתו, ישראל ניסתה להרחיב את תקיפותיה בסוריה גם ללבנון, אך נרתעה מכך. במהלך הריאיון התייחס נסראללה לשר הביטחון הנכנס בני גנץ ואמר כי הוא "מנוסה באכזבות בלבנון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר