9 דברים שרק ילדים בכורים יודעים

הפכתם את אבא ואמא שלכם להורים? אשריכם. אתם יודעים שיש לכם כוח מיוחד ולעתים קרובות אתם אלו שמכתיבים בבית את סדר היום. הנה 9 דברים שעלולים לעורר בכם הזדהות גדולה, כאחים בכורים (משפחה)

(צילום: shutterstock)

אם אתם אלו שהפכתם את אבא ואמא שלכם להורים, אשריכם. אתם יודעים שיש לכם כוח מיוחד בבית ולעתים קרובות אתם אלו שמכתיבים בו את סדר היום. הנה 9 דברים שעלולים לעורר בכם הזדהות גדולה. אם אתם רוצים להודות בזה או לא, זה כבר עניין אחר.

1. 9 דברים שאתם יודעים? חח, הצחקנו אתכם, אה? - אתם יודעים הכל - יותר אינטליגנטיים מכל האחים שלכם (וכשהייתם צעירים, חשבתם שגם מההורים שלכם) והעולם כולו. ואתם לא מפספסים שום הזדמנות להציג את הידע הנרחב שלכם לעולם. יכולתם להסתדר עם זה במשך זמן מה כילדים - אך עד מהרה ההורים שלכם התחילו לאבד סבלנות ואחיכם גדלו וגילו שהידע העצום שלכם הוא רק מיתוס. אבל בתכלס, אתם עדיין בטוחים שאתם יודעים יותר מכל אחד אחר על פני כדור הארץ.

2. אף אחד לא יכול לעשות דברים כמוכם. זו עובדה שאתם בטוחים בה לחלוטין. היה לכם קשה לוותר על השליטה שנהניתם ממנה כשאחיכם הגיע לעולם. אז נאחזתם בזה. אתם תמיד תאחזו בזה. אתם אוהבים להיות האחראים הבלעדיים.

3. בהמשך לסעיף הקודם, אתם מתקשים מאד להאציל סמכויות ולהטיל את השלמת המשימות שאתם לא אוהבים לבצע על אחרים, לא משנה כמה ניסיתם.

4. יש לכם נטייה לקחת את האשמה עליכם, גם כשאתם כלל לא אשמים. (בטח שיערתם לעצמכם מהי הסיבה לכך: אתם הוותיקים שבחורה.)

5. החיים אינם הוגנים, אך לרוב המזל מאיר לכם פנים. לזכות לשבת במושב הקדמי של המכונית? לקבל שני כדורי גלידה ולא אחד? אלו זכויות שמגיעות רק לכם.

6. גידול ילדים הוא די קל. אתם יודעים זאת מכיוון שיש לכם ניסיון רב בטיפול בתינוקות וילדים קטנים, שהרי ביליתם שנים בהשחזת כישורי ההורות שלכם כשמרטפים.

7. להתחלק עם אחרים זה לא קל. למעשה, בהינתן הבחירה, אתם תמיד תעדיפו לקחת הכל לעצמכם, תודה רבה.

8. אתם פורצי דרך, חלוצים. הייתם אלו שסיימו את בית הספר, קיבלו את הבגדים החדשים ועשו הכל לראשונה.

9. אתה מתוסכלים למדי מאחיכם שלא יצאו האנשים המושלמים שניסיתם לחנך אותם להיות - אילו רק היו פשוט עוקבים אחר הדוגמה המצוינת שלכם. אבל עם זאת, אוי למי שיעז להתקרב אליהם. אתם תצאו להגנתם בכל הכוח וכל האמצעים כשרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר