עולה להתקפה

חוק הגיוס, איילת שקד ומערכת המשפט: יעקב אשר באולפן

המינוי ליו"ר אחת הוועדות החשובות בכנסת; ההתערבות של מערכת המשפט; חוק הגיוס; המתקפה של איילת שקד והטענות כנגד ההנהגה בימי הקורונה • ח"כ יעקב אשר בראיון לישי כהן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

המינוי ליו"ר אחת הוועדות החשובות בכנסת; ההתערבות של מערכת המשפט; חוק הגיוס; המתקפה של איילת שקד והטענות כנגד ההנהגה בימי הקורונה. יו"ר ועדת חוק חוקה ומשפט של הכנסת, ח"כ יעקב אשר, בראיון לישי כהן באולפן 'סוגרים שבוע'. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון התייחס ח"כ אשר לביקורת על ההנהגה החרדית בימי הקורונה ואמר: "משרד הבריאות, אנשי המקצוע או המל"ל, יודעים שהציבור החרדי מונהג על ידי גדולי ישראל, אז תשלחו אנשים לגדולי ישראל. אף גוף רשמי של מדינת ישראל, מקצועי, לא היה בבתיהם של גדולי ישראל, בשלב הראשון. אני לוקח על זה אחריות: לא היה".

באשר להתנהלות מול שר הבריאות הקודם יעקב ליצמן, יו"ר מפלגתו, אמר ח"כ אשר: "היו שיחות עם השר. אבל עם כל הכבוד, ליצמן הוא לא רופא".

"אתה רואה כמה ביקורת הייתה על ליצמן מהציבור הכללי, שכביכול כל מה שמעניין אותו זה הציבור החרדי", הזכיר הח"כ מ'דגל', "אז תחשוב מה היה קורה עם כותרת ש'ליצמן אילץ את בכירי משרד הבריאות לבוא לבתיהם של גדולי ישראל'".

אשר הוסיף ואמר: "משרד הבריאות נכשל בדבר אחד שכל משרדי הממשלה נכשלים בו: ההיכרות עם הציבור החרדי. הפקידים שיושבים ומכינים את תקנות החירום לא מבינים שמה שהם כותבים לציבור מסוים - לא מחלחל לציבור אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר