סערת טוויטר

הח"כ והעורך התכתשו: למה זה מגיע לרבי?

אהרן דב הלפרין, עורך השבועות כפר חב"ד צייץ נגד הח"כ של ישראל ביתנו - שכמובן הגיב: "תעשה תשובה ותחזור לדרך חב"ד" • ומי מכתיב למי את הציוצים לחשבון הטוויטר? (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך ערוץ כנסת)

"שיתוף הפעולה בין האנטישמים מ'המשותפת' לאנטישמים מ'ישראל ביתנו' - בא לידי ביטוי מעל ומעבר למצופה. בתחרות בין טיבי לליברמן - ליברמן בינתיים מנצח".

על הטקסט חתום לא אחר מאשר אהרן דב הלפרין, המייסד והעורך הראשי של ביטאון "כפר חב"ד". הציוץ כוון נגד ח"כ אלי אבידר ממפלגת ישראל ביתנו.

הדברים באו בתגובה לנאומו של אבידר במליאת הכנסת בו אמר בין היתר: "נתניהו פגע בעדה החרדית, האיש שיודע להגיע לכל אדמו”ר ולכל רב חשוב, נתן לחרדים להדביק ולהידבק. הוא לא אכף את תקנות משרד הבריאות, ואפילו הצליח להוציא את יעקב ליצמן משלוותו כשקרא להטיל סגר בבני ברק".

אבידר: נתניהו נתן לחרדים להידבק ולהדביק בקורונה (מתוך שידורי ערוץ כנסת)

בתגובה לציוץ של הלפרין, כתב אבידר: "זהו עורך עיתון כפר חב"ד. עצוב כמה חילול השם זורם בעורקיו! חב"ד תמיד נתפסה בעיני כמעל לפוליטיקה. אין לי מושג למה זה מגיע לרבי מליובאוויטש זצ"ל שאחד מהחסידים שלו החליף אותו עם נתניהו".

בתגובה, החלו הלפרין ואבידר להאשים זה את זה כי יש מישהו אחר המכתיב להם את נוסח הציוצים.

הלפרין: "זה לא ניסוח שלך... למה שלא תאמר דבר בשם אומרו ותביא גאולה לעולם?...".

אבידר: "הייתי עונה לך כגמולך אבל אמנע כי יש מספיק מחלוקת בעם ישראל. טוב תעשה אם תחשוב לפני שאתה מקליד את דברי ההבל והכפירה שמכתיב לך בחור צעיר. תעשה תשובה ותחזור לדרך חב"ד ותביא גאולה קודם כל לעצמך. עם ישראל כבר יסתדר ללא עזרתך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר