צפו בתגובת גליק

המשטרה עצרה את תוקפיו של יהודה גליק

המשטרה עצרה הלילה את אחד התוקפים של חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק, אתמול במזרח ירושלים. גליק הגיע לנחם את משפחתו של איאד אל-חאלק וגורש בבושת פנים (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ג בסיון תש"פ | 05.06.20
(צילום: פלסטיני)

חקירה מהירה הביאה הלילה לאיתור זהותו ומעצרו של חשוד שתקף אתמול בשעות הערב על פי החשד את ח"כ לשעבר יהודה גליק באזור וואדי ג’וז אליו הגיע כדי לנחם את משפחתו של איאד אל חלאק וגורש בבושת פנים.

אמש לאחר האירוע נפתחה חקירה שהביאה לאיתור אחד החשודים (תושב מזרח ירושלים שנות ה-20) במעשה והוא נעצר והובא לחקירה.

גליק עצמו מסר בתגובה "אני קיצוני מאד באהבת האדם", ואמר "לאחר שאחלים אברך הגומל, הנס שלי היה שלאותם עשרות תוקפים לא היה זמין גרזן או סכין כדי להרוג אותי".

כזכור, חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק הגיע לנחם את משפחתו של איאד אל-חלאק, הצעיר על הרצף האוטיסטי שנורה למוות ביום שישי האחרון בעיר העתיקה בירושלים לאחר שנחשד בטעות כמחבל.

ביציאתו מבית המשפחה בוואדי ג'וז, הוכה יהודה גליק ופונה במצב קל לבית החולים שערי צדק בעיר על ידי כוחות ההצלה שהוזעקו למקום.

החיפושים בביתו של גליק לפני כארבעה חודשים (חיים גולדברג, כיכר השבת)

גליק לו יש חשבון פתוח עם משטרת ישראל בשל יחסה אליו בכל הנוגע לעלייה בהר הבית גינה את התנהלות המשטרה מיד לאחר הירי על איאד וכתב: "בעקבות איבוד השליטה הזה בהר הבית צריך לומר בבירור - מפקד מחוז ירושלים צריך ללכת הביתה היום".

כזכור, לפני כשש שנים נורה גליק ונפצע אנושות בידי מתנקש ערבי, שניסה לחסלו בשל פעילותו לעליית יהודים להר הבית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר