ביקורת קשה

סתימת פיות: עורך הדעות ב'ניו יורק טיימס' התפטר

העורך שהתיר לפרסם טור דעה של בכיר רפובליקני שתמך בשליחת כוחות הצבא לדיכוי המפגינים, התפטר אחרי ביקורת קשה ומרד של עורכים אחרים בעיתון: "חוו טראומה" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הסנאטור הרפובליקני טום קוטון, פרסם טור דעה בעיתון 'ניו יורק טיימס', בו תמך בשליחת הצבא נגד המפגינים שהשתוללו ברחובות ערי ארה"ב.

בתגובה, התחוללה סערה שהובילה בסופו של דבר להתפטרותו של ג'יימס בנט, עורך מדור הדעות של העיתון היוקרתי בארבעת השנים האחרונות. הוא יוחלף על ידי סגניתו, קתלין קינגסברי.

הטור עורר סערה שכללה ביקורת חריפה מצד שורת עיתונאים בעבר ובהווה בעיתון, ובסופו של דבר הוחלט להוסיף הבהרה מטעם העיתון לפני טור הדעה.

המו"ל של העיתון, ארתור סולצברגר, מסר בתגובה להתפטרות שעמוד הדעות היה זקוק ל"שינוי משמעותי" וכי לעורך שהתפטר היה "קשה להוביל את המאמץ לשינוי".

מקבץ סרטונים מהמהומות בארה"ב (צילום: מתוך טוויטר)

העיתון הוציא הודעת הבהרה כי "טור הדעה נפל מהסטנדרטים שלנו, לא היינו צריכים לפרסם את זה". בנוסף, סגן עורך מדור הדעות, הוצב בעבודה פחותה יותר.

קוטון זעם על כך, ובראיון שהעניק לרשת פוקס אמר כי "הניו יורק טיימס נכנע להמון של ילדים "נאורים" בחדר החדשות שלהם שנעלב וחווה טראומה בכל פעם שהם נתקלים במישהו עם דעה שונה משלהם".

הנשיא דונלד טראמפ ניצל כמובן את ההזדמנות על מנת לתקוף את התקשורת וצייץ בטוויטר: "בניו יורק טיימס השתיקו את המאמר המצוין של הסנטור הנהדר טום קוטון. הני יורק טיימס הוא פייק ניוז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר