קידוש ה'

במשמר הלאומי התרגשו מחב"ד: זה מדהים

חיילי המשמר הלאומי שהגיעו ללוס אנג'לס בעקבות המחאות על הריגת ג'ורג' פלויד, התרגשו מהיחס החם שקיבלו מהקהילה היהודית. אחד מהם התלהב: 'הצלתם חיים' (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

בזמן המחאות האלימות בארה"ב בעקבות תיעוד השוטר שדרך על צווארו של ג'ורג' פלויד, הכניסו את חיילי המשמר הלאומי לתוך הערים המרכזיות.

מספר חיילים, שהוצבו בלוס אנג'לס, התרגשו מהיחס שקיבלו מהקהילה היהודית וחסידי חב"ד במקום, ובסרטון שהופץ ברשת, הפך ויראלי וגרם לקידוש ה', נראה אחד מהם אומר בהתרגשות: "אתם מדהימים!".

חייל המשמר הלאומי אומר, "אין לי הרבה ניסיון עם הקהילה היהודית, אבל מאז שהגעתי לפה, שמתי לב שבאזור הזה יש קהילה יהודית גדולה, ומאז שהגענו לפה שמתי לב שאתם אוהבים אותנו".

"קיבלנו עוגיות, קיבלנו קפה, קיבלנו סופגניות. אתם עוצרים רק להגיד שלום, אפילו כשאתם לא מביאים כלום. אני נדהם. אתה יודע מה? יש פה בית כנסת של חב"ד, מרשים לנו להשתמש בשירותים כל הזמן".

הוא תיאר: "המשטרה אוספת אותנו ולוקחת אותנו לבית כנסת, והחברה שם פשוט מרשים לנו להשתמש בשירותים. אתם מצילי חיים. אחרת. היינו פה בלי קפה ובלי שירותים".

"אנחנו מעריכים את מה שאתם עושים עבור הקהילה שלנו ובשביל השכונה שלנו - אתם מדהימים", סיים החייל בהתרגשות.

• סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר