הראיון המלא

דרעי, נתניהו והאופוזיציה; ח"כ בצלאל סמוטריץ' באולפן

הרגע שהבין שנותר באופוזיציה; האכזבה מאריה דרעי; התחושה שרה"מ נתניהו בגד בהם; הוועדה למינוי דיינים וסערת הרב אריה שטרן • ח"כ בצלאל סמוטריץ' בראיון לישי כהן (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר 'האיחוד הלאומי', מתרגל בימים אלו למעמדו החדש כחבר כנסת באופוזיציה וזה לאחר חודשים ששימש כשר התחבורה.

בראיון, באולפן 'כיכר השבת', מתייחס סמוטריץ' לחיים החדשים באופוזיציה, האכזבה מיו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, האיום שיוכיח את הסיעות החרדיות בנושא דת ומדינה, סערת הוועדה למינוי דיינים ואי הארכת כהונת הרב אריה שטרן בירושלים.

בנושא המפלגות החרדיות אמר סמוטריץ': "אני מקווה שהם לא יכשלו, ואנחנו נעמוד על המשמר שיצליחו ובהחלט נהיה שם כדי להזכיר להם ולציבור מה הם הערכים החשובים שיש לקדם".

אם היית בקואליציה גם היית מזכיר להם את נושא חילולי השבת למשל?

"בוודאי שכן. גם בעשרת החודשים שלא היתה ממשלה מתפקדת וראשי הערים ניצלו את הפרצה בחוק כדי להגביר את חילולי השבת, אריה דרעי הבטיח שבהסכם הקואליציוני החדש יוכנס חוק חדש שימנע את חילולי השבת, ואני שואל האם זה מה שאכן קרה?, הרי הוא בתפקיד שר הפנים ויש בידיו הכוח למנוע את חילולי השבת".

ישנם שיגידו שגם בקדנציה שלך היו הרבה מאוד חילולי שבת ועבודות, ראינו כולנו את העיתונאי חיים לוינסון שכתב מידי שבוע ופרט את העבודות ומספר העובדים?

"לוינסון טעה והטעה, בחצי שנה האחרונה לתפקידי בשקט בשקט לא היו חילולי שבת לא ברכבת ישראל ולא בכבישים, לא על ידי יהודים, ולא על ידי גויים, משום שהנושא הזה היה חשוב לי מאד. לגבי המיזם של תחבורה ציבורית בסופי שבוע של רון חולדאי, דרעי התחייב בנושא ועלינו לוודא שזה אכן יקוים".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר