'סוגרים שבוע' • צפו

החרדים, הקורונה וגל התחלואה; אפליית הספרדים וה'ימין'

פרופ' הלוי על התנהלות החרדים בקורונה; איציק כהן על תקציב הישיבות; סגן שר הבריאות מזהיר מגל שני; ח"כ סמוטריץ' על הסיעות החרדיות, עימות סוער על הטענות לאפליה והחרדי שנעצר בכוח (TV)

סוגרים שבוע | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך ואריאל ליבא)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "סוגרים שבוע" - המוגשת ביום חמישי מדי שבוע, על ידי ישי כהן.

האורחים במשדר

נשיא המרכז הרפואי 'שערי צדק', פרופסור יונתן הלוי, בראיון מיוחד על נגיף הקורונה, ההתמודדות במגזר החרדי, ההבדל בין החרדים לחילונים בצל אביב, האם אנחנו לפני סגר נוסף ועד כמה המסכות מועילות?

סגן שר האוצר, ח"כ יצחק כהן, בראיון על תקציב הישיבות והטענות כי המצב גרוע מתקופת לפיד באוצר, ביטוח אברכים, ההחלטה להישאר במשרד האוצר וההסתה כנגד הציבור החרדי בימי הקורונה.

סגן שר הבריאות, ח"כ יואב קיש, מסביר את העליה במספר החולים, מזהיר מפני הגבלות נוספות, מתייחס לשינוי הדרמטי בציבור החרדי והתחלואה במוסדות החינוך.

יו"ר 'האיחוד הלאומי', ח"כ בצלאל סמוטריץ', בראיון על החודש הראשון באופוזיציה, האכזבה מהחרדים, העימות על ראשות הוועדה למינוי דיינים, סערת אי הארכת כהונת הרב אריה שטרן בירושלים והאם בתקופתו חיללו שבת ברבת ישראל?

הטענות לאפליה הספרדים בקופות החולים: פעיל ש"ס, אבשלום אוחיון ויצחק פלדמן בעימות סוער באולפן: האם כל המאבק הוא על גו'בים?

ג'ורג' פלויד החרדי? אהרן אדלר, שתיעוד של שוטר עוצר אותו בכוח פורסם השבוע ברשתות החברתיות, מתארח באולפן יחד עם עורך דינו דניאל שריד - מתמחה בדיני נזיקין וזכויות אדם.

'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת". מפיק: איציק אוחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר