מאהל המחאה להשבת הנעדרים: יהדות התורה נעדרו, ש"ס התפקדו

אוהל "אחים לנשק" של המטה להשבת הנעדרים הוקם בכיכר ציון בירושלים ביום ראשון, אלא שבעוד מרבית חברי הכנסת של ש"ס פקדו את המאהל, מיהדות התורה לא הגיע אף נציג (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

אוהל "אחים לנשק" של המטה החברתי להשבת הבנים (אורון שאול, הדר גולדין, אברה מנגיסטו והישאם שעבאן א-סייד), הוקם בכיכר ציון בירושלים ביום ראשון האחרון, אלא שבעוד מרבית חברי הכנסת של ש"ס פקדו את המאהל, מיהדות התורה לא הגיע אף נציג.

ביומיים האחרונים, הגיעו שרים וחברי כנסת לתמוך במאבק ולחתום על עצומה להשבת הבנים על רקע הזדמנות מדינית נדירה עם פנייתה של חמאס לממשלת ישראל עם בקשה לסיוע הומניטרי.

עוד הגיעו לתמוך במטה החברתי להשבת הבנים: חה"כ יאיר גולן, חה"כ איילת שקד, חה"כ בוגי יעלון חה"כ רם בן ברק, חה"כ מיכאל מלכיאלי, חה"כ אורלי פרומן, חה"כ יבגני סובה, חה"כ יואב בן צור, חה"כ משה אבוטבול, חה"כ ינון אזולאי, חה"כ משה ארבל וחה"כ אנדריי קוז'ינוב.
.
במטה המאבק אמרו ל'כיכר השבת', כי לא ייתכן שדווקא המפלגה החרדית שאמורה לשים בראש סדר העדיפויות את צורכי האחר, תחרים את המאהל שהוקם ונועד להשיב את הבנים שמסרו את נפשם עבור אזרחי ישראל.

ביהדות התורה סירבו להגיב לדברים. אך גורמים במפלגה מסרו ל'כיכר השבת', כי המאהל הוקם רק לפני כמה ימים, לא מדובר במהלך מכוון. ובהזדמנות ראשונה, גם ח"כים מהמפלגה יפקדו את המאהל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר