ריבונות וגיוס

ראיון: סגן הרמטכ"ל לשעבר ח"כ יאיר גולן מזהיר מגל טרור

מזהיר מפני גל טרור במצב של סיפוח חד צדדי; מפתיע שיתמוך בריבונות בערים החרדיות בתנאי שישראל נפרדת מהפלסטינים והאם יצביע בעד חוק הגיוס • סגן הרמטכ"ל לשעבר, ח"כ יאיר גולן, בראיון לישי כהן (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

ח"כ אלוף (מיל') יאיר גולן, סגן הרמטכ"ל לשעבר, מסביר בראיון באולפן 'כיכר השבת' מדוע הוא מתנגד להחלת הריבונות, אך מדגיש שיתמוך בהחלת ריבונות על הגושים, בתנאי שישראל נפרדת מהפלסטינים. וגם; האם יצביע בעד חוק הגיוס? צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון הסביר גולן: "השטח פחות חשוב. מה שיותר חושב זה ריכוזי האוכלוסייה, ואם ממשלת ישראל תכריז שהיא בעד שתי המדינות, ושהכיוון הוא חתירה להיפרדות מהפלסטינים, תוך כדי סיפוח של גושי ההתיישבות בלבד, כמו למשל מעלה אדומים, מודיעין עילית, וביתר עילית, אני כאיש שמאל יהיה בעד".

"גם הפלסטינים מבינים שגוש עציון יישאר בידיים ישראליות", הסביר ח"כ גולן: "ומתוך הכרתי המעמיקה את השטח, סדר הגודל שאותו אנחנו צריכים באמת לספח הוא עד 10% משטחי יהודה ושומרון, משום שכדי להיפרד מהאוכלוסייה הפלסטינית צריך לאפשר להם רצף טריטוריאלי כלשהו".

גולן הדגיש: "בוודאי שאנחנו צריכים לשמור על הביטחון שלנו ולכן אנו נצטרך להישאר בכמה מקומות בגב ההר, אבל חשוב שהציבור ידע שמה שחשוב זה לא השטח אלא שימור הרוב היהודי במדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר