פרסום ראשון

השוטרת שעיכבה כלה בחופתה תובעת: 'פגעו בשמי הטוב'

סרטון של שוטרת עוצרת כלה הצועדת עם אמה לחופה, הפך לויראלי ברשתות, וכעת היא תובעת כמה מן המפרסמים, לאחר שלדבריה הוציאו את דיבתה רעה - על אף פרסום העובדות מהאירוע (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
השוטרת והכלה שעוכבה בדרך לחופה (צילום מסך, מתוך הסרטון)

פרסום ראשון: לפני מספר שבועות, פרצה סערה ברשת בעקבות פרסום תיעוד של שוטרת המעכבת כלה הצועדת לצד אימה בדרכה לחופה. בהמשך התברר כי מדובר בסרטון ישן, מהתקופה בה החמירו בהגבלות בשל הקורונה, וכי השוטרת לא נתנה דוח לנוכחים.

הסרטון, שכמובן הפך ויראלי ברשת, גרר גם תגובות נאצה רבות כלפי השוטרת - שכעת החליטה לתבוע, באמצעות עו"ד יוני ג'ורנו, כמה ממפיצי הסרטון.

השוטרת תובעת מכל אחד מהם סכום של 20,000 ש"ח בגין לשון הרע ללא הוכחת נזק. בכתב התביעה, מגולל עורך דינה של השוטרת כיצד "במשך ימים רבים דמה של התובעת הותר ברבים, קריאות הסתה לרציחתה, לפגיעה ממשית בחייה, מאות טלפונים והודעות ותגובות נאצה".

עורך הדין מוסיף כי השוטרת "הפכה לצל מהלך", וכי גם כעת - אחרי שהמשטרה פרסמה את האירוע המלא הפרסומים עדיין ברשת. בכתב התביעה נוסף כי האירוע כולו צולם במצלמות הגוף השוטרים, והוא יוצא בפני בית המשפט אחרי אישור פיקוד המשטרה.

התיעוד החלקי שהופץ ברשת (סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007)

לפי כתב התביעה, השוטרת היא הקרבן. "היא פעלה כשורה, ספגה במשך כ-40 דקות קללות ואיומים בחתונה, ונהגה באיפוק רב. התובעת הגיעה לאירוע לפחות 4 פעמים באותו ערב. סופו של יום, התובעת לא רשמה דוח בסך 5,000 ש"ח כפי שטוענים חלק מן הנתבעים. התובעת החליטה בשיקול דעת חכם, כי על אף שמדובר בעבירה, היא נמנעת מלרשום דוח".

השוטרת טוענת כי מדובר בסרטון חלקי וערוך, ולפי כתב התביעה, "ברור כי אם היה מוצג האירוע כולו, אין ספק שהלעג היה מופחת משמעותית. לא בכדי בחרו את הקטע הספציפי שעלה לרשתות והתפשט כמו אש בשדה קוצים".

עוד מפורט כי בסך הכל תגיש השוטרת תביעות נגד 15 אנשים. נגד ארבעה מהם, כבר מפורט כיצד הסיתו ברשת לפגיעה בה, ו/או כינו אותה בשמות גנאי.

עורך הדין מוסיף כי שיגרו לנתבעים מכתבי התראה עם דרישה לפיצוי סמלי על סך 2,000 ש"ח, אך כיון והם התעלמו - החליטו לתבוע כל אחד מהם על סכום של 20,000 ש"ח.

בכתב התביעה מפורט עוד כי בשל האיומים ברשתות החברתיות, הוחלט על ידי קצין המאוימים במשטרת ישראל להגדיר את התובעת כמאוימת בדרגה 4 - דרגה אחת מתחת לצורך להציב אבטחה על חייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר