אנטישמיות

קיבלו את הפיצה עם תוספות בצורת צלב קרס

בני זוג בארה"ב הזמינו מגש פיצה, והופתעו לגלות כי התוספות בפנים היו מסודרות בצורת הסמל של המפלגה הנאצית בגרמניה • שני עובדים פוטרו והרשת פרסמה התנצלות (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
פיצה עם צלב קרס (צילום מסך מתוך CNN)

בני זוג ממדינת אוהיו בארה"ב קנו פיצה ברשת "Little Caesar", אותו לקחו איתם הביתה. כאשר פתחו את הקופסה על מנת להתחיל לאכול, הזדעזעו ממראה עיניהם.

התוספת על הפיצה סודר בצורה של צלב קרס, הסמל ששימש את המפלגה הנאצית בגרמניה ואת תומכי התאוריה הרצחנית עד היום.

"היינו בשוק. אשתי הייתה המומה ושאלה אותי אם הזמנתי כך את הפיצה. עניתי שגם אני בהלם, ושאולי התאמתי בעיניהם לסטריאוטיפ גזעני כזה או אחר", סיפר הבעל לרשת CNN.

האישה סיפרה כי בדקות הראשונות היו בהלם, ופשוט שתקו מרוב תדהמה. בהמשך, פרסמו את התמונה ברשתות החברתיות - מה שעורר סערה ולראיונות איתם בכלי התקשורת המרכזיים בארה"ב.

מטעם רשת הפיצריות חייגו אליהם להתנצל, וסיפרו להם כי שני עובדים הכינו את הפיצה כבדיחה, ולא תכננו למכור אותה. לאחר שהודו במעשה - פוטרו.

דוברת הרשת, ג'יל פרוקטור פרסמה הודעת התנצלות: "בחברתנו יש אפס סובלנות לגזענות ואפליה מכל סוג שהוא. אנו המומים מהאירוע ובדרך שהתלונה טופלה. פנינו גם ללקוח על מנת לרצות אותו באופן אישי".

האישה מסרה בתגובה, "שנאה מהסוג הזה מופצת סביבנו ולא מתייחסים אליה ברצינות, וזו הסיבה לכך שהעולם נעשה מפולג כל כך. באווירה הנוכחית מעשים כמו זה בלתי מתקבלים על הדעת. אני מקווה ששני האחראים למדו לקח מועיל. תפיצו אהבה, לא שנאה".

בעלה הוסיף: "אני שמח שהחברה לקחה אחריות על המעשה, אני מקווה שהעובדים שפוטרו למדו כאן שיעור חשוב לחיים. זו דוגמה למה שצריך להשתנות בעולם שלנו. אני מקווה שאנשים יתחילו להבין את השינוי הזה ויגבו אותנו במעשה שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר