"מסוכן ואידיוט"

ח"כ מ'יש עתיד' בקריאה: "לא לציית לסגר"

זעם רב עורר עליו חבר הכנסת עידן רול, ממפלגת יש עתיד, שכ'עונש' על התנהלות הממשלה קרא לאזרחים לא לציית להוראות סגר. "אין לה לגיטימציה להורות על כך", כתב (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ח"כ רול, עם יו"ר מפלגתו לפיד (צילום: Flash90)

ח"כ עידן רול, ממפלגת יש עתיד, השוהה בימים אלו בבידוד לאחר שנחשף לחולה קורונה מאומת, קרא היום (שלישי) להתעלם מההנחיות של משרד הבריאות והממשלה, ועורר זעם רב של חברי כנסת ואזרחים.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב רול: "הממשלה הזו הפרה את החוזה הכי בסיסי מול הציבור; זה שמחייב אותה להגן עלינו בעת משבר. בנוסף, ההחלטות שלה לא מבוססות על נתונים ונגועות בשיקולים פוליטיים".

"לכן, אין לה לגיטימציה להורות על סגר מלא, והציבור לא צריך לציית", הסיק רול.

בתגובה, כתב יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט: "‏אני קורא ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד להתנער מדברים אלו. זו קריאה לאנרכיה, וככה מפרקים את המדינה ואת מוסדותיה. הדרך למהומות וביזה קצרה מאוד".

"יש לי ביקורת חריפה מאד על מחדלי הממשלה, ואני לא מהסס להציג אותה, אך זו הממשלה הנבחרת. אין לנו משטרה אחרת וצה"ל אחר. ביקורת - כן, אנרכיה - לא", הוסיף בנט.

היערכות אחראית למניעת סגר ב'רמות', אמש (באדיבות המצלם)

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר כתב: "הנה לכם קריאה למרד מטעם ח"כ מרשימתו של יאיר לפיד. יצא המרצע מן השק: אנשי 'יש עתיד' ויאיר לפיד יעשו הכל, כולל קריאה למרד שיהפוך את מדינת ישראל לאנרכיה, רק כדי לפגוע בהמשך כהונת הימין, הליכוד וראש הממשלה נתניהו. אנרכיסטים".

חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד הגיב לרול: "כמו ראש מפלגתך, תמשיך לתת לגיטימציה לסיכון חיי אדם ולאנרכיזם. לא בטוח שהחסינות שלך תחזיק, מול ההפקרות שאתה מעודד. חיי אדם מוטלים כאן על הכף. בושה!".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (האיחוד הלאומי) כתב לו: "תמחק את זה עידן! מותר שתהיה ביקורת מוצדקת על הניהול הכושל של הממשלה את האירוע אבל אנרכיה מסוכנת פי אלף. זה בדיוק ההבדל בין אופוזיציה אחראית לאופוזיציה פופוליסטית וחסרת אחריות".

עורך העיתון מקור ראשון, חגי סגל, הגיב לדברי רול: "קשה להאמין שציוץ פרלמנטרי כה אנרכיסטי אינו מרעיד פה את אמות הספים".

גם אזרחים מן השורה, שנסערו מעמדתו של חבר הכנסת עידן רול, כתבו לח"כ מ'יש עתיד' משפטים קשים. "אתה איש מסוכן", "אידיוט גמור", היו העדינים שבהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר