ציוץ נבזי

בלי בושה: חשבון שגרירות ישראל בגאנה מכפיש את החרדים

בחשבון הטוויטר הרשמי של שגרירות ישראל בגאנה הגיבו לציוץ שעסק בהפגנות יום הבסטילה, רמזו כי יש לעלות לגרדום את ראש הממשלה ורעייתו והתבטאו נגד הציבור החרדי (ארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

חשבון שגרירות ישראל בגאנה, העלה היום (רביעי) ציוץ נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והציבור החרדי בישראל. הציוץ נמחק, אך צילום מסך שלו פורסם על ידי עמית סגל.

המדובר בציוץ תגובה לעיתונאי אבישי גרינצייג, שכתב בעקבות ההפגנות האלימות אמש מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים.

ההפגנות נערכו לציון 231 שנה ליום הבסטיליה הצרפתי. גרינצייג צייץ, "מי היה מאמין שקריאה להשתתף באירוע של הפלת הבסטיליה עם לפידים ושכפ"צים תתחיל בקללות נגד עיתונאים, תימשך באלימות נגד שוטרים ותסתיים בנסיון לינץ' בבלש אומלל?".

ההפגנה, אמש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"מציע לציבור לעשות גוגל על "נפילת הבסטיליה" ובכלל להחכים קצת על נהרות הדם שנשפך במהפכה הצרפתית", הוסיף הכתב המשפטי של העיתון הכלכלי גלובס.

בתגובה צייצו מחשבון הטוויטר הרשמי של שגרירות ישראל בגאנה, "אויי, גונבים לך את המדינה? אויי... אני מציע לך לעשות גוגל ולראות מדוע העלו לגרדום את לואי והקוקיה שאיתו".

"מציע לאברכים להתחיל לחפש עבודה כי הכספים שהם מקבלים מהמיסים שלנו הולכים להגמר... אויי", הוסיפו בחשבון הטוויטר של השגרירות בהשתלחות בוטה נגד הציבור החרדי.

לואי ה-16, היה מלך צרפת שהוצא להורג לאחר שמהפכה בעקבות המצב הכלכלי הקשה בצרפת באותם ימים, הסתיים בהאשמתו בבגידה במולדת.

דובר משרד החוץ מסר בתגובה כי "הציוץ שפורסם היום בחשבון הטוויטר של שגרירות ישראל בגאנה פורסם ע"י גורם שאינו מוסמך שהתחבר בטעות לחשבון השגרירות. מיד כשהתבררה הטעות, נמחקה ההודעה. מנכ"ל משרד החוץ הנחה לתחקר את המקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר