ניצח בהצבעה

רמי לוי ירכוש את ישראייר ב-162 מיליון שקל

ההצעה של לוי, בשותפות עם שלום חיים מבעלי 'טעמן', קיבלה את מרבית קולות מחזיקי האג"ח של המוכרת חברת אי.די.בי, גברה על זו של יגאל דמרי - ו'ישראייר' תעבור לבעלותם (תעופה)

גולן חזני, כלכליסט | כיכר השבת |
רמי לוי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אחרי אינספור תהפוכות, מי שירכוש את חברת התעופה ישראייר יהיה רמי לוי בעל רשת שיווק השקמה, יחד עם שלום חיים בעלי חברן המזון טעמן.

ההצעה של השניים, כפי שנודע לכלכליסט, קיבלה את מרבית קולות מחזיקי האג"ח של אי.די.בי סידרה ט' בהצבעה הסופית שנערכה היום ומסתיימת בשעה זו.

ההצעה הוגשה באמצעות חברת ביגיאיי הבורסאית שבשליטתם של השניים (51%), יחד עם רמי לוי אישית (24%), כשמחזיקי האג"ח ימשיכו להחזיק ב-25% מהמניות לצד אופציה למכור אותן לרוכשים בעתיד.

סך התמורה המינימלי שיקבלו המחזיקים יעמוד על 162 מיליון שקל. אבל במקרה של הנפקה ועליית השווי בבורסה, התמורה עשויה לגדול עד ל-200 מיליון שקל.

לוי הציע לרשת שיווק השקמה הבורסאית להיכנס במקומו לעיסקה. תמורת 39 מיליון שקל עבור 24% המניות. לוי זכה לפחות ב-70% מהקולות ע"פ הערכות.

לוי וחיים גברו על יגאל דמרי, למרות שההצעה שלו היתה גבוהה יותר: 170 מיליון שקל הציע, אך הוכנסו בה מיגבלות. דור אלון ומוטי בן משה הציעו 168.4 מיליון שקל.

דור אלון ערערה לבית המשפט העליון על התוצאות בסיבוב הקודם והיא דורשת להיות מוכרזת כמנצחת. עד לפסיקת בית המשפט לא יוכל לוי לממש את הזכיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר