בהערכת מצב בצפון

נתניהו: "אני מציע לחיזבאללה: אל תנסו את מדינת ישראל"

כיממה לאחר התקרית הביטחונית החמורה, כאשר מחבלי חיזבאללה הצליחו לחדור לשטח ישראל כדי לבצע פיגוע, הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו לפיקוד צפון, שמע סקירות ופיזר איומים. צפו (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: עומר מירון וקובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שלישי) הערכת מצב ביטחונית בפיקוד הצפון, שמע סקירות ממפקדי צה"ל ופיזור איומים על חיזבאללה, בעקבות חדירת חוליית הטרור אתמול לישראל, שסוכלה לבסוף.

בתום דיון, בהשתתפות הרמטכ"ל אביב כוכבי, אלוף פיקוד הצפון, ראש אמ"ן, ראש אגף מבצעים ובכירים נוספים, אמר נתניהו: "הפעולה אתמול הייתה חשובה, כי היא מנעה חדירה לשטחנו".

"כל מה שמתרחש כרגע", הוסיף ראש הממשלה, "זו תוצאה של ניסיון להתבסס צבאית באזורנו על ידי איראן וגרורותיה בלבנון. נסראללה משרת את האינטרס האיראני הזה, על חשבון מדינת לבנון".

תוצאות פגיעת פגז ישראלי בבית לבנוני, בחילופי האש אתמול (מתוך התקשורת הסורית)

בשלב זה איים נתניהו: "אני לא מציע למישהו לנסות את צה"ל או את מדינת ישראל. אנחנו נחושים להגן על עצמנו. אני מתרשם שצה"ל ערוך היטב לקראת כל תרחיש אפשרי".

"אנחנו ממשיכים לפעול כדי לסכל את ההתבססות הצבאית האיראנית באזורנו, נעשה כל מה שצריך כדי להגן על עצמנו ואני מציע לחיזבאללה לקחת בחשבון את העובדה הפשוטה הזאת: ישראל ערוכה לכל תרחיש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר