"שנאת חינם"

השכנים זועמים על מחאת בלפור: 'גם במוצאי צום תשעה באב?'

החלטת אנשי 'הדגלים השחורים' לקיים את ההפגנה הסוערת סמוך למעונו של ראש הממשלה נתניהו, מכעיסה את תושבים מהאזור: "אתם רומסים זכויות יסוד של סתם אזרחים" (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
ההפגנה בבלפור. ארכיון (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

תושבי השכונות רחביה וטלביה בירושלים כועסים על החלטת אנשי 'הדגלים השחורים' לקיים גם הערב (חמישי), מוצאי תשעה באב, את ההפגנה מול מעון ראש הממשלה.

"יש להצטער", נמסר בתגובה שיצאה מטעם שכניו של נתניהו, "כי אף ביום כזה - יום חורבן הבית עקב שנאת חינם - בחרו המפגינים לקיים את ההפגנה, ללא סולידריות בסיסית בין אזרחים".

לדבריהם, "אזרח הקורא למתן זכות מחאה ביד אחת, וביד השניה רומס זכויות יסוד של אזרחים רבים אחרים אשר אינם קשורים בשום דרך למחאות, שומט את הקרקע מתחת לרגלי הלגיטימיות של עצם המחאה, צודקת ככל שתהיה"

מנגד, פעילי השמאל אמרו לקראת המשך המחאה הערב: "נמשיך להיאבק - עד שביבי יתפטר".

ממראות ההפגנות (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"הנאשם נתניהו מוכיח למה הוא לא יכול לכהן כראש ממשלה", טענו מארגני המחאה: "הוא עסוק מבוקר עד ערב בהכל, חוץ מבטובת האזרחים, תוך הסתה, שקרים ופילוג".

לדבריהם, "לנתניהו לא איכפת מאזרחי מדינת ישראל, הכלכלה והמגיפה לא מעניינות אותו ורק בדבר אחד הוא עוסק: שרידות פוליטית לאורך משפטו המתנהל. לאזרחי ואזרחיות המדינה מגיעה הנהגה שאיכפת לה מהם ושעובדת לטובתם ולמענם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר