ירוקות מקנאה

תכשיטנית: הטרנד הזה הולך לגנוב את ההצגה בשנת 2023

חושקות לשדרג את קולקציית התכשיטים שלכן ותוהות איך עוד אפשר לחדש? אל דאגה, בשביל זה אנחנו פה. זיהינו את המגמה שתופיע בכל מקום בשנה הקרובה, שאפילו קייט מידלטון אימצה (אופנה)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אם אתן חושקות לשדרג את קולקציית התכשיטים שלכן ותוהות איך עוד אפשר לחדש, אל דאגה, בשביל זה אנחנו פה. זיהינו את המגמה שתופיע בכל מקום בשנה הקרובה ומן הסתם, גם אתן כבר נתקלתן בפאשניסטות מעודכנות שאימצו אותה. במה מדובר? בבָּרֶקֶת, כמובן.

אבן החן היוקרתית הזו נמנית עם אחת מארבע אבני החן היקרות ביותר (יהלום, ספיר ואודם הן השלוש האחרות). היא תצורה של המינרל השקוף בריל, הצבוע בירוק כתוצאה מחדירת כרום וונדיום לתוך הגביש. בלעז, קרויה הברקת בשמות אִזמרגד ואמרלד.

"אזמרגדים הם טרנד ענק שאנו צופים לראות וערבוב יהלומים ואמרלדים הוא דרך קלה להתחיל לשלב את האבן הזו באוסף הקיים שלכן", אומרת איזה גרוטמן, מומחית לתכשיטים ובעלת קו על שמה.

האתר "אטסי" חזה שהצבע הירקרק הולך להיות ה-דבר ב-2022 והוא בהחלט ישמור על מקומו הראוי גם ב-2023. הגוון נחשב כמסמל הרמוניה וצמיחה וזה בדיוק מה שאנחנו צריכות כרגע - ובכלל. הוא גם מקושר למלכות ומי לא תרצה לשחרר את המלכה הפנימית שבה?

"אמנם זה צבע עז שחלקנו לא רגילות ללבוש, אבל זה באמת הולך טוב עם כל דבר", חותמת גרוטמן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית