'ישיבע בוחרים'? זה בשבילכם

הסִימְפּוֹזְיוֹן של 'כיכר'; והערב עם ר' אבא טורצקי ויצ'ו פלדמן

לכבוד ימי בין הזמנים בצל ה'קורונה', 'כיכר השבת' בסדרת תוכניות חדשה - במיוחד ל'ישיבע בוחרים' • הסִימְפּוֹזְיוֹן - בהגשת אבי רבינא וחנני ברייטקופף • והערב עם אבא טורצקי ויצ'ו פלדמן • צפו (חדשות)

(צילום: כיכר השבת)

לכבוד ימי בין הזמנים שנחגגים בצל מגיפת ה'קורונה', 'כיכר השבת', האתר החרדי הגדול בעולם, יוצא בסדרת תוכניות חדשה, מעניינות וסוחפות, במיוחד ל'ישיבע בוחרים', הסִימְפּוֹזְיוֹן - בהגשת אבי רבינא וחנני ברייטקופף.

בתוכנית הראשונה בסדרה אנו מארחים ב'אולפן כיכר' את מי שמוביל את הסימפוזיונים בעולם הישיבות ר' אבא טורצקי יחד עם איש התקשורת והסאטיריקן החרדי יצ'ו פלדמן שבימים כתיקונם היה סוחף השנה את הסימפוזיונים.

השניים, ביחד ולחוד, הסבירו את מנהג הסימפוזיונים של עולם הישיבות, מה זה עושה ל'ישיבע בוחרים', מה ראשי הישיבות חושבים על כך, ויש גם חשיפה נאה בצדה: מה יחסם של גדולי ישראל לרבי השיח הללו.

במהלך התוכנית, שוחחו המשתתפים על המשבר שחווה עולם הישיבות בעקבות ה'קורונה', ההשפעה על הבחורים וגם הצצה מיוחדת לעולמם של בני הישיבות ומה שהכי מעניין אותם.

אבא טורצקי מצדו סיפר על הסימפוזיון הכי טוב שהיה לו והסביר מה הקווים האדומים שלו וחשף טפח מההתלבטויות מאחורי הקלעים, שאלה מי יהיו הדמויות שיוזמנו להופיע בפני בני הישיבות במסגרת הסימפוזיונים.

יצחק-יצ'ו פלדמן סיפר על הפתקים וההערות שהוא מקבל באמצע הסימפוזיונים והפתיע עם סיפור שסיפר לבחורים, סיפור שהצליח להוציא את אנשי הצוות הרוחני בישיבה, משלוותם.

ומה צפוי לנו בהמשך?

אתר 'כיכר השבת' עמל בימים אלו על תוכניות הסִימְפּוֹזְיוֹן הבאות, במסגרתן נארח את מיטב הדמויות ובכירי האנשים לסימפוזיונים מרתקים, את חלקם נעביר בשידור חי - בהשתתפות בני הישיבות. תמשיכו לעקוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר