"טעינו בהצבעה"

סגן השר מקלב: 'הערבות לגנץ קיימת, יישרנו את ההדורים'

לאחר המשבר שאיים לפרק את השותפות עם 'כחול לבן', סגן השר אורי מקלב מודה שהחרדים טעו בהצבעה על ההצעה של סמוטריץ' ומדגיש: הערבות לבני גנץ קיימת, יישרנו את ההדורים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך )

כשבועיים וחצי לאחר שחברי הכנסת החרדים הצביעו בעד ההצעה להקים ועדת חקירה לשופטי העליון, הצבעה שהובילה לתמיכת 'כחול לבן' בחוק המנוגד לעמדת הסיעות החרדיות, והאיומים שבני גנץ לא יזכה לערבות של החרדים מול בנימין נתניהו, נראה כי המשבר שכך והצדדים הגיעו להסכמות.

בראיון, באולפן 'כיכר השבת', מצהיר סגן שר התחבורה, אורי מקלב, כי הם עומדים בערבות עם גנץ וכי הם טעו בהצבעה על ההצעה של ח"כ בצלאל סמוטריץ'. הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

אחרי החוק הבעייתי, החרדים עדיין ערבים לבני גנץ שההסכם הזה ימומש?

"אני חושב שיישרנו את ההדורים בעניין הזה. היו שיחות בימים האחרונים וכולם מבינים שזה היה תהליך שהחל עוד קודם בהצבעה אחרת, וכחול לבן צדקו שלא היינו צריכים להצביע בעד הקמת וועדת חקירה, ולכן העמדה שלנו היתה, ואני שותף לעמדה הזאת שאף באה לידי ביטוי ביום בהצעת החוק של איילת שקד בשבוע האחרון, משום שאנחנו חושבים שאנחנו צריכים לייצג עמדה של קואליציה".

אתה סומך על כחול לבן בנושאי השבת, הגיוס, הכותל והגיור?

"כן חד משמעית. מה שנעשה ונצטרך לעשות הם יקיימו את ההסכם בעניין הזה. אין לי ספק בנושא, ישנה אווירה לא טובה ואנחנו צריכים להיזהר מכל מיני מוקשים".

אתה חושב שטעיתם בהצבעה?

"כן. הקואליציה טעתה, וטעינו עוד בהצבעות הקודמות כשלא הצבענו בעמדה אחידה, ואני חושב שמאז ישרנו את ההדורים והאווירה חייבת להיות טובה וחיובית על מנת שהקואליציה תאריך ימים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר