צפו בתיעוד

"לא חייזרים": אלפים מפגינים שוב בבלפור

אלפי מפגינים חידשו שוב את ההפגנות מול מעון ראש הממשלה בירושלים, מול ביתו הפרטי בקיסריה ובמוקדים נוספים ברחבי הארץ • 'מושחתים, נמאסתם', הם קוראים (ארץ)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אלפים מפגינים הערב (מוצאי שבת) נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו במוקדים שונים ברחבי הארץ, בעיקר מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים.

בעקבות דבריו של יאיר נתניהו שכינה את המפגינים, שרבים מהם מתערטלים ומתחפשים בצורה מוזרה בשם "חייזרים", נושאים רבים מהם שלטים עם כיתובים בנושא.

יו"ר התנועה לאיכות השלטון, אליעד שרגא, אמר בבלפור: "הגענו לפה המונים, בזעם שאפילו ראש הממשלה לא יכול להתעלם ממנו. לציבור נמאס. נמאס שמרמים אותו, שמזניחים אותו, שמתעלמים ממנו. הרוב הדומם סוף סוף יוצא לרחובות בקריאה שלא נשמעה כמותה הרבה זמן ומתוך כאב אמיתי. זה הזמן שלנו. השינוי קרוב".

מדוברות המשטרה נמסר לקראת ההפגנה הערב כי "המשטרה שבה ומדגישה, כי היא פועלת לאפשר קיומן של מחאות לכלל המפגינים, אך יחד עם זאת לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, ותפעל בנחישות נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי או לפגוע בקיומן התקין".

"משטרת ישראל קוראת לכלל המשתתפים במחאות להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות כנדרש ולשמור על ריחוק חברתי, למען שמירה על בריאות כלל הציבור וכוחות המשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר