הפרקליטות הכריעה

הלחץ עבד? המשטרה תחקור את אברושמי

הפרקליטות הורתה למשטרה לפתוח בחקירה נגד יונה אברושמי, שרצח לפני 37 את פעיל תנועת השמאל "שלום עכשיו" אמיל גרינצווייג, בשל הראיון שהענק ל'חדשות 12' (ארץ)

יונה אברושמי (צילום: מתוך 'חדשות 12')

משטרת ישראל, באישור המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים, הודיעה הערב (ראשון), כי תפתח בחקירה פלילית נגד יונה אברושמי, זאת נוכח העובדה שבמהלך ראיון ל'חדשות 12', התבטא באמירות המסיתות לרצח.

אמש, העניק אברושמי ראיון ל'חדשות 12', ושם התבטא כנגד המפגינים בבלפור, היום, הוא כבר אושפז בבית החולים לאחר שחש ברע - ברקע הסערה נגדו.

כזכור, בחקירתו אז הסביר שהמפגינים הם "כמו חיידקים שצריך להשמיד אותם" - וכך הוא חושב גם היום: "חיידקים הם חיידקים, גם היום הם חיידקים. אין ויכוח על זה, הם מפיצים מחלות, צריך להרחיק אותם מהחברה".

"כשאתה אוהב בן אדם אתה מוכן למות בשבילו. אהבתי את בגין אז כמו שהיום הם מעריצים את נתניהו, ואת נתניהו אני אוהב יותר מאת בגין. אני לא הולך היום לבלפור. יש בחורים צעירים, הם ילכו לשם, והם יודעים מה לעשות", הוסיף.

הרוצח המשיך להתבטא נגד המפגינים השמאלנים במילים קשות: "אני שונא אותם גם היום, וגם הם שונאים אותי. הם אנשים רעים, עוכרי ישראל".

ששודר עמו באחת ממהדורת החדשות ביום שישי התבטא באמירות המעלות חשד לעבירה של הסתה לאלימות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר