איתות לישראל?

לקול צהלות התושבים: חמאס שיגר רקטות

ארגון הטרור העזתי, שבדרך כלל משגר מטחים לים כחלק מהאימונים רק בשעות הלילה, משגר איתות לישראל ברקע ההסלמה ומשגר מטח כבד לאור יום, לעיני תושבי עזה (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: פלסטיני)

ההסלמה הביטחונית בדרום הארץ: ברצועת עזה, מפיצים התושבים סרטונים המתעדים לכאורה מטח של מינימום ארבע רקטות, ששוגרו הבוקר (שני) על ידי חמאס.

לא מדובר ברקטות ששוגרו לעבר ישראל, כי אם כחלק מהאימונים הקבועים של ארגון הטרור העזתי, המשגר מידי פעם רקטות לעבר הים.

אך בדרך כלל, אימונים אלו נערכים בשעות הקטנות של הלילה או לפנות בוקר. הפעם, בחרו לשגר אותם במהלך היום, כאשר תושבים מתעדים - וברקע ניתן לשמוע את צהלותיהם.

גם העובדה שהם ירו מטח שלם של רקטות ולא רק רקטה בודדת - חריגה. יש מי שרואה בכך איתות לעבר ישראל, ברקע ההסלמה בימים האחרונים.

בשבוע האחרון, אחרי תקופה של שקט, חידשו ארגוני הטרור ברצועת עזה את שיגורי בלוני התבערה לעבר דרום הארץ. צה"ל, בתגובה, כבר תקף פעמיים ברצועת עזה - כולל בלילה האחרון.

אתמול דנו שר הביטחון בני גנץ והרמטכ"ל אביב כוכבי על ההתחממות בגרזה הדרומית, שם העריכו כי ככל הנראה, אי הבנות בין מצרים, חמאס לג'יהאד האסלאמי הפלסטיני הן שהובילו להחרפת היחסים בין ישראל לרצועה.

בדיון נטען כי מה שקורה לאחרונה באזור הוא "רצף אירועים מדאיג", ואף יצא איום לעבר חמאס שבו נאמר כי אם הארגון לא יפסיק לשגר בלונים - ישראל תסלים את תגובותיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר