אזהרה צבאית

נתניהו: "יהיה מחיר כבד מאוד לטרור הבלונים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים סיור ביטחוני בבסיס חיל האוויר "חצור" וקיבל סקירות ביטחוניות. בדבריו במקום, הזהיר מפני טרור הבלונים: "יהיה מחיר כבד מאוד". צפו (אקטואליה)

(צילום וידאו: עומר מירון, לע"מ; סאונד: בן פרץ, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שלישי) סיור ביטחוני בבסיס חיל האוויר "חצור" וקיבל סקירות ביטחוניות מהרמטכ"ל וממפקד חיל האוויר בטייסת F16.

ראש הממשלה שמע סקירות ביטחוניות על העשייה המבצעית של חה"א בכלל והעשייה של טייסת "העקרב" 105 בפרט, סייר בתצוגת אמצעים מתקדמים של חיל האוויר ואמצעי לחימה מיוחדים וקיים שיח עם לוחמי צוות האוויר ולוחמי ההגנה האווירית שמבצעים את הפעילות המבצעית השוטפת בשגרה, במב"ם ובחירום.

ראש הממשלה נתניהו בתום הסיור אמר כי "סיימתי עכשיו תדרוך וסיור בבסיס חיל האוויר עם הרמטכ"ל ומפקד חיל האוויר. חיל האוויר פועל ברדיוס של 360 מעלות נגד האיומים על מדינת ישראל. 95% מהאיומים האלה, מקורם באיראן. איראן מאיימת עלינו עם נשק גרעיני, טילים מדויקים וטילים סטטיסטיים, עם הגרורות שלה בלבנון בעזה וגם במקומות אחרים.

"שיבחתי את הפעולה של חיל האוויר. אני רוצה להבהיר לכל הגרורות של איראן, לרבות בעזה - יהיה מחיר כבד מאוד לטרור הבלונים. אנחנו לא נסבול את זה. אנחנו נפעל ונגבה מחיר יקר. עשינו את זה בעבר, כדאי שיזכרו זאת, כי נעשה זאת גם עכשיו".

ראש הממשלה הוסיף כי "מעבר לכך, אנחנו נדרשים להעביר תקציב במהירות על מנת לענות על הצרכים של הטייסות ושל המערך של צה"ל, גם כדי לתת לנו הגנה וגם כדי לתת לנו התקפה. היכולת שלנו גבוהה מאוד, היא צריכה להיות גבוהה עוד יותר. אנחנו לא מפסיקים לרגע. תוך כדי זה שאנחנו נאבקים בקורונה, אנחנו גם שומרים על ביטחון ישראל בכל מקום שהוא - קרוב ורחוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר