כמידי מוצ"ש

הפגנות השמאל: המפגינים פרצו מחסומים

כחלק מהיערכות המשטרה ברחובות הסמוכים למתחם המחאה, זיהו כוחות המשטרה קומץ מפגינים שניסו ככל הנראה לצאת בתהלוכה. שני מפגינים נעצרו (חדשות בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ה באב תש"פ | 15.08.20
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כחלק מהיערכות המשטרה ברחובות הסמוכים למתחם המחאה, זיהו כוחות המשטרה קומץ מפגינים שניסו ככל הנראה לצאת בתהלוכה. המשטרה הכריזה כי מדובר בתהלוכה שאינה מאושרת ומנעה את יציאתה. חשוד אחד עוכב לחקירה בחשד להפרת הסדר הציבורי.

לאחר מכן הצליחה לפרוץ קבוצת מפגינים המונה כ-60 בני אדם את המחסומים בבלפור ולהגיע משם לבית הנשיא שנמצא בקרבת מקום. המשטרה עצרה בסמוך לבית הנשיא שני עצורים נוספים.

מהמשטרה נמסר מוקדם יותר, כי משטרת ישראל ערוכה לקיומן של המחאות הערב, וכוחות המשטרה פרוסים באזור כיכר פריז על מנת לאפשר את חופש המחאה לכולם ולשמור על בטחון הציבור.

אלו כל הסדרי התנועה:

המשטרה חסמה לתנועה את הרחובות בן מימון / עזה עד כיכר פריז, צומת כיכר פריז, קרן היסוד, קינג ג'ורג' ורחוב אגרון.

המשטרה שבה ומדגישה, כי היא פועלת לאפשר קיומן של מחאות לכלל המפגינים, אך יחד עם זאת לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, ותפעל בנחישות נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי או לפגוע בקיומן התקין.

משטרת ישראל קוראת לכלל המשתתפים במחאות להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות כנדרש ולשמור על ריחוק חברתי, למען שמירה על בריאות כלל הציבור וכוחות המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר