"תהליך כפרה"

ניק קאנון, ההתבטאויות האנטישמיות וחב"ד

הקומיקאי ומנחה הטלוויזיה שפוטר מעבודתו בשל התבטאויותיו הבעייתיות כלפי יהודים, למרות שמיהר להתנצל - החל בתהליך כפרה - כמו גם קריאת הספרים על הרבי מליובאוויטש (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ניק קאנון (צילום: שאטרסטוק)

הקומיקאי ניק קאנון, שהנחה תוכניות פופולריות בטלוויזיה האמריקאית, עורר לאחרונה סערה כאשר פוטר בעקבות התבטאויות אנטישמיות. כעת מתפרסם כי הוא החל ב"תהליך כפרה".

בין היתר אמר כי היהודים שולטים בתקשורת, וכי היהודים האמיתיים הם השחורים. בכך, הביע תמיכה בראפר האנטישמי ריצ'רד גריפין, בהסבירו כי הוא לא אנטישמי - כי השחורים הם השמים האמיתיים.

מאז, הוא כבר הספיק להתנצל. "בראש ובראשונה אני רוצה להתנצל עמוקות בפני אחיי ואחיותיי היהודים עבור המילים הפוגעות והמפלגות שיצאו מפי במהלך הריאיון שלי עם ריצ'רד גריפין. הן מחזקות את הסטראוטיפים הגרועים ביותר בנוגע לאנשים נפלאים וגאים, ואני מתבייש מהמקום הבור והנאיבי שהמילים הללו יצאו ממנו", כתב.

בהמשך אמר, "סבא רבא שלי היה רב ספרדי. הוא יהודי-ספרדי", וסיפר כי "הרבה אנשים אולי התרגזו מזה שהתנצלתי, אבל אני מרגיש שזה מה שמישהו עם אופי אמיתי אמור לעשות כשהוא פוגע במישהו. עכשיו, בואו נעבור את התהליך הזה של אמת והתפייסות".

כחלק מ"תהליך הכפרה" שלו כפי שהוא מכנה את זה, החל לשוחח עם רבנים יהודיים ואף התארח בבית משפחה חב"דית בשכונת קראון הייטס לסעודת שבת.

בין היתר הצהיר בפני החסידים, כי הוא אף קורא בימים אלו ספר ביוגרפיה על הרבי מליובאוויטש, כחלק מהתהליך להכרת העם היהודי - נגדו התבטא בבוטות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר