צפו בהפגנה

האב השכול הפגין נגד בג"ץ: הבית שלי נהרס

החלטת בג"ץ שקבעה כי אין להרוס את בית המחבל שרצח את החייל עמית בן יגאל הי"ד, הוציאה הערב מאות אנשים להפגין נגד ההחלטה ברחבת מוזיאון תל אביב. צפו בתיעוד (אקטואלי)

(צילום: באדיבות המצלם)

החלטת בג"ץ שקבעה כי אין להרוס את בית המחבל שרצח את החייל עמית בן יגאל הי"ד, הוציאה הערב (ראשון), מאות אנשים להפגין נגד ההחלטה ברחבת מוזיאון תל אביב.

המפגינים נשאו שלטים וקראו קריאות זעם בגנות הערבים ובג"ץ, בין הקריאות נשמעו; 'אבן זה נשק', 'העם דורש צדק אמיתי לעמית', 'העם דורש צדק משפטי' ו'מוות לערבים'.

האב של עמית הי"ד, יגאל, כששמע את המפגינים זועקים מוות לערבים, התפרץ לבמה וזעק: "בעצרת הזאת לא יקראו מוות לערבים - ומי שלא מוצא חן בעיניו שילך מפה"..

לאחר מכן, אמר האב השכול: "בני לא שירת בצבא הגנה ליהודים, אלא בצבא הגנה לישראל. הוא הגן על כל אזרחי ישראל, יהודים ושאינם יהודים. זאת לא הפגנה נגד השופטים ומערכת המשפט, כי יש לנו הרבה כבוד והערכה לבתי ומערכת המשפט".

"אבל", הוסיף האב השכול, "איך ייתכן שבג"ץ קבע שהריסת בית מחבל זה רק במקרה קיצון, מה זה מקרה קיצון? רצח חייל זה לא מקרה קיצון".

"שופטי בג"ץ היקרים", אמר האב בכאב, "אני רוצה לספר לכם מה קרה לנו מאז חודש מאי, הבתים שלי ושל נאווה נהרסו. שנינו הורים בלי חלומות כי חלמנו שעמית יהיה עורך דין כמו שהוא רצה, ושיביא לנו נכדים".

יצוין, כי איש החסד החרדי, מאיר בלוך, יו"ר ארגון 'הכל מהלב', המלווה את ברוך בן יגאל, מהרגע שקיבל את הבשורה על נפילת בנו ועד ימים אלו, היה בין אלו שיזמו וארגנו את המחאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר