מתקפה חריפה

אוחנה נגד מנדלבליט: "מושקע נגד נתניהו"

השר לביטחון פנים אמר כי אם ראש הממשלה יזוכה, היועמ"ש יודע כי הוא גומר את הקריירה הציבורית שלו, ולכן משקיע מאמצים לחסל את נתניהו • מנדלבליט: "קונספירציות" (בארץ)

(צילום: Flash90)

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה יצא היום (שלישי) למתקפה חסרת תקדים נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט וטען כי הוא "מושקע בחיסולו הפוליטי של נתניהו".

את הדברים אמר בריאיון לירון אברהם בוועידת הקיץ של עיתון "בשבע", ועיקריהם פורסמו בחדשות 12. לדברי אוחנה, היועמ"ש יודע ש"אם ראש הממשלה יזוכה - הקריירה הציבורית שלו נגמרה", ולכן, לטענת השר, "היועץ המשפטי לממשלה מתנהג כאילו כל כולו מושקע בחיסולו הפוליטי של נתניהו ולכן הוא נותן היתר להפגנות".

עוד אמר אוחנה: "מנדלבליט החליט להגיש כתב אישום נגד נתניהו, ומאותו רגע כל יוקרתו וכל עתידו הפוליטי תלויים בהרשעתו של נתניהו ובחיסולו הפוליטי, משום שאם הוא (נתניהו) יזוכה - אביחי מנדלבליט לא יוכל להישאר רגע אחד בחיים הציבוריים".

"זה יהיה אות קלון שלא יימחה לעולם ממצחו אחרי מה שהוא גרר את המדינה שלנו אליו", אמר אוחנה שהוסיף: "אלה דברים חמורים אבל אני עומד מאחוריהם".

השר המשיך ואמר: "איך יועץ משפטי לממשלה, שהגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה והוא כרגע גם המאשים וגם התובע, יכול להתקרב מרחק של 100 מטרים מהחלטה בשאלה אם נתניהו יכול לממן את הגנתו ואיך יעשה זאת.

"הרי ברור שיש לו אינטרס להקשות עליו את מימון הגנתו. שתהיה לו הגנה כמה שיותר צולעת. ובכל זאת הוא מרשה לעצמו ואומר לנתניהו איך לממן את הגנתו - זה ניגוד עניינים מובנה".

מהיועמ"ש אביחי מנדלבליט נמסר בתגובה: "מצער מאוד שהשר לביטחון הפנים של מדינת ישראל מתבטא באופן שכזה. מדובר כמובן בתאוריה קונספירטיבית הזויה ומופרכת, שאין לה שום אחיזה במציאות, ולו הקלושה ביותר, ומשכך היא אינה ראויה לתגובה עניינית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר