צפו

דרעי, חבר הקבינט: 'אי אפשר לעבוד עלי, אין פה רדיפת דת'

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, מתייחס בראיון שהעניק ל'כיכר השבת' לפרישת ליצמן מהממשלה וטענותיו כי החלטות קבינט הקורונה מהוות רדיפת דת, ומדגיש: "המתווה שאושר - הוא המתווה שסוכם" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: חיים גולדברג. וידאו: זאב רוזנברג)

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, התייחס בראיון חג ל'כיכר השבת' להתפטרות השר יעקב ליצמן מהממשלה, והטענות כי מדובר בהחלטות אנטי הציבור החרדי והדת. דרעי הכחיש את הטענות ואמר כי אם היה חושב שמדובר ברדיפה - הוא היה פורש. הראיון המלא ישודר הער, בשעה 19:00.

דרעי התייחס למתווה בתי הכנסת: "המתווה שאישרנו, למרות הסגר, אני משבח את ממשלת ישראל".

זה המתווה שהגשתם לראש הממשלה ביום חמישי?

"לא, זה מעבר לכך. זה מה שסוכם עם שר הבריאות וראש הממשלה עוד לפני כן. ביום חמישי הייתה טעות בניסוח בקבינט, ה'נסחים' ניסחו את העיקרון וכתבו רמזור והוסיפו 'אדום'. ההסכם היה שנחלק את הארץ שהכל יהיה כתום ובאזורים האדומים יהיה לפי מתווה רמזור אדום".

אומר ליצמן שיש פה רדיפת דת, פגיעה מכוונת בקודשי ישראל, הוא לא רק מדבר , הוא התפטר מהממשלה

"התשובה שלי שכל אחד הולך עם רבותיו. הרב ליצמן הוא חבר שלי, אני אוהב אותו, לא רק חברים, אוהב את המקוריות שלו. עשינו הרבה דברים ביחד. הוא מרגיש שהוא לא משפיע בממשלה, זו ההרגשה שלו, זו התחושה שלו, אני מכבד את רצונו. גם אני, אם אני ארגיש שאני לא משפיע בממשלה או שלא מרגישים לי, או שחלילה וחס עושים שדווקא נגד הציבור גם אני לא הייתי נשאר שם דקה אחת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר