המפגינים תיעדו

תלונה במשטרה: יועצו של נתניהו הפר בידוד

טופז לוק, שצריך לשהות בבידוד לאחר שחזר מארה"ב עם ראש הממשלה, נצפה יחד עם עופר גולן ליד ההפגנה נגד נתניהו • המפגינים: תיעד שתולים • הליכוד: הגיע לבדיקת קורונה (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יואב גלסנר)

מפגינים זיהו בהפגנה אמש (ראשון) מוצאי חג ראש השנה, את טופז לוק, יועץ התקשורת של ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת עופר גולן, דובר משפחת נתניהו, בהפגנה נגד ביבי בכיכר פריז בירושלים.

אחד המפגינים, יואב גלסנר, ליווה אותם תוך שהוא מצלם אותם ושואל כיצד יוכלו להביט לעצמם בעיניים, כאשר ישאלו אותם מה עשו כאשר נלחמו להעיף חשוד בפלילים מראשות הממשלה.

בהמשך אף הגישו תלונה למשטרה נגד לוק, בטענה כי הפר חובת בידוד כאשר הגיע למקום, שכן הוא חזר בימים אלו מארה"ב, שם שהה עם פמליית ראש הממשלה לחתימה על הסכמי השלום עם איחוד האמירויות ועם בחריין.

לטענת המפגינים, לוק וטופז נצפו ליד קבוצה של 'מכחישי קורונה', שאינם מוכרים למפגינים, ולטענתם, מדובר בסצנה מבוימת שניסו אנשי ראש הממשלה לצלם.

בתנועת "קומי ישראל" טענו כי "לוק נתפס מביים סצנה של הפגנה נגד הקורונה על מנת לבסס את הקמפיין השקרי והמסית של מפגינים 'מפיצי 'מחלות', קמפיין שהוביל לניסיון דריסה של מפגינים. אנחנו קוראים למשטרה לטפל באירוע במלוא חומרת הדין".

מהליכוד נמסר בתגובה כי "טופז לוק הגיע לבצע בדיקת קורונה בירושלים על פי ההנחיות שקיבל ממשרד הבריאות עם שובו מהמשלחת לוושינגטון, ולאחר מכן שב לביתו. עופר גולן לא נמצא בבידוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר